نایب رئیس شورای شهر کرج:

مترو کرج تا ۶ سال آینده هم آماده نمی‌شود

    کد خبر :481291
مترو کرج

نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به دو پروژه مهم مترو و کمربند شمالی کرج گفت: به نظر نمی‌رسد مترو تا شش سال آینده و کمربند شمالی تا پایان عمر شورای پنجم به بهره‌برداری برسد.

منصور وحیدی در صد و بیست و سومین جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه ۱۴ بهمن برگزار شد با اشاره به بخشی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، اظهار کرد: متأسفانه طی چهار دهه گذشته دستاوردهای انقلاب آن طور که باید و شاید به مردم شناسانده نشده است.

وی توضیح داد: با پیروزی انقلاب بسیاری از خواسته‌ها و مطالبات مردمی محقق شده و امروز مردم با آرامش و بدون سایه استبداد روزگار می‌گذرانند. البته در حال حاضر هم مردم با مشکلاتی به ویژه در حوزه اقتصاد مواجه هستند ولی نباید از خدمات ارزنده‌ای که در طول ۴۰ سال گذشته صورت گرفته چشم‌پوشی کرد.

وی به لایحه بودجه شهرداری اشاره کرد و گفت: باید به سمتی پیش برویم که بودجه مصوب به بودجه‌ای که در نهایت محقق می‌شود نزدیک شود.

عضو شورای شهر بیان کرد: شهرداری باید در حوزه انسانی، مالی و اعتباری و… به نظم و انسجام مشخصی برسد تا بتوان برای دستیابی به اهداف مدیریت شهری گام‌های جدی تری برداشت.

این مسئول به کمبود پارکینگ در شهر اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی کلانشهر کرج به حدود هزار پارکینگ نیاز دارد تا بخشی از مشکل ترافیک شهر رفع شود. هوشمندسازی ترافیک یکی دیگر از راهکارهای تسهیل در تردد خودروهاست که باید به صورت جدی تری در دستور کار قرار بگیرد.

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: برای توسعه شهر باید اجرای پروژه‌های محلی و منطقه‌ای را مورد توجه قرار داد و فقط روی پروژه‌هایی مثل مترو و کمربند شمالی متمرکز نشد.

وی به وضعیت پروژه قطار شهری کرج گفت: با توجه به وضعیت موجود به نظر نمی‌رسد این پروژه تا ۶ سال آینده نیز به بهره برداری برسد. پروژه کمربند شمالی هم به نظر نمی‌رسد تا پایان عمر شورای پنجم به بهره برداری برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید