والورده: هیجان‌مان برای بردن جام حذفی بسیار زیاد شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵
    کد خبر :479283

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از افزایش انگیزه تیمش برای ارتقای رکورد خود به عنوان پرافتخارترین تیم کوپا‌دل‌ری خبر داد.

ارنستو والورده پس از پیروزی خانگی 6 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) بارسلونا مقابل سویا در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا که باخت 2 بر صفر این تیم در دور رفت را جبران کرد و باعث صعودش به مرحله نیمه نهایی شد، به خبرنگاران گفت: این درست است که گاهی اوقات برای یک تغییر مجبوریم قید برخی چیزها را بزنیم (اشاره به برگرداندن بازیکنان اصلی بارسلونا به ترکیب این تیم و صرف‌نظر از استراحت دادن به آنها در جام حذفی) اما هدف ما بردن تمام جام‌های موجود است و برای بردن این رقابت‌ها (جام حذفی) هم خیلی هیجان داریم.

والورده در تحلیل عملکرد شاگردانش در بازی برگشت عنوان کرد: در یک بازی همیشه اوقاتی هست که یکسری چیزها خلاف میل شما رقم می‌خورد. در بازی رفت شرایطی برای ما پیش آمد که نتوانستیم گل بزنیم و در نیمه دوم آن بازی سویا با عملکردی خوب ما را شکست داد. ما با انسجام و فشار فراوان بازی برگشت را آغاز کردیم و خیلی زود گل اول را زدیم. پیش از زدن دومین گل هم سیلسن، موقعیتی خوب را از حریف گرفت.

سرمربی بارسلونا تأکید کرد: ما خوش‌شانس هستیم که دروازه‌بانی فوق‌العاده مانند او داریم. بخش زیادی از موفقیت‌های این فصل ما به خاطر عملکرد خوب دروازه‌بانان‌مان است و سیلستن که یک دروازه‌بان نخبه است. در پایان بازی 4 بر یک پیش افتادیم و جلو کشیدن حریف این فرصت را در اختیار ما قرار داد که گل‌های بیشتری بزنیم. اما می‌توانستیم زودتر از این‌ها پیروزی‌مان را قطعی کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید