فرمانده نیروی انتظامی

اتخاذ تمهیدات لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وضعیت امنیتی مطلوبی در کشور حاکم است

    کد خبر :478816
راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده نیروی انتظامی درباره تمهیدات نیروی انتظامی در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نیروهای پلیس با هوشیاری و آمادگی کامل در صحنه حضور خواهند داشت.

سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری ششمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا بااشاره به تمهیدات نیروی انتظامی در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: نیروی انتظامی با آمادگی صد درصدی برای انجام مأموریت‌ها ایفای نقش می‌کند و نیروهای پلیس با هوشیاری و آمادگی کامل در صحنه حضور خواهند داشت.

وی تأکید کرد: برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط پلیس صورت گرفته است و ان شاء الله امسال نیز شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود و برآوردها حاکی از این است که حضور مردم در این راهپیمایی پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مطلوبی در کشور حاکم است، عنوان کرد: تاکنون هیچ مورد امنیتی گزارش نشده و همکارانم در اقصی نقاط کشور هرگونه تحرکی را رصد می‌کنند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: تلاش گروه‌های معاند برای تحرکات مذبوحانه نشانه ضعف آنها در مقابل مردم و توانمندی‌های نیروهای مسلح و اقتدارکشور است

اشتری با اشاره به برگزاری ششمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های عظیم نیروی انتظامی هستند، باید قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم. منش و رویکرد پیشکسوتان عرصه جهاد، ایثار و شهادت ناجا، “الگوساز” است، این عزیزان در حوادث مختلف و بحران‌ها با هوشمندی، درایت و مقتدرانه ایفای نقش کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید