تعطیلی برخی مدارس آذربایجان غربی در پی افزایش بارندگی

    کد خبر :477741
تعطیلی مدارس

در پی افزایش بارندگی ها در برخی مناطق آذربایجان غربی، برخی مدارس آذربایجان غربی در نوبت صبح امروز تعطیل شده است.

پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان، روز سه شنبه ۹ بهمن ماه ۹۷ برخی مدارس استان در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس ابتدایی شهری و روستایی نواحی یک و دو ارومیه، تمامی مقاطع تحصیلی سیلوانا، تمامی مقاطع تحصیلی صومای برادوست، ابتدایی شهری و روستایی چالدران تعطیل و شروع مدارس متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

اشتاد، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از افت ۵ درجه‌ای دما در استان خبر داده و به ایسنا گفته، طی ۲۴ ساعت گذشته با فعالیت سامانه بارشی، برف و باران در اغلب نقاط استان گزارش شده که بیشترین میزان بارندگی در سردشت با ۹۸ میلیمتر بوده و در مرکز استان نیز ۳۲ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه شدت فعالیت سامانه بارشی در استان امروز نسبت به ۲۴ ساعت گذشته کاهش می‌یابد گفت: سامانه بارشی به تدریج از بعدازظهر امروز از استان، خارج و شاهد کاهش ۵ درجه‌ای دما خواهیم بود.

به گزارش ایسنااشتاد با اشاره به دمای هوای مرکز استان افزود: ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته بین صفر تا ۴ درجه بالای صفر در نوسان بوده است همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته میاندوآب با ۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین و چالدران با ۳ درجه زیر صفر سردترین شهرهای استان بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید