الحیفی: یمن در اندیشه صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :455487

کاپیتان تیم ملی فوتبال یمن یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: می‌خواهیم از مرحله گروهی صعود کنیم.

احمد الحیفی درباره روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال یمن برای شرکت در جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: در زمان برپایی اردوی داخلی و 2 اردوی خارجی در عربستان و مالزی هیجان زیادی میان بازیکنان یمن وجود داشت و اکنون نیز با تمام توان مسیر آماده‌سازی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا را طی می‌کنیم. می‌خواهیم با صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها انتظار هواداران فوتبال یمن را برآورده کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال یمن ادامه داد: ما در اردوی آماده‌سازی مالزی انتظار بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمندی را داشتیم اما هیچ تیم مالزیایی پیدا نکردیم، البته این گفته من معیاری برای عدم آمادگی تیم ملی فوتبال یمن نیست. ما سخت تمرین می‌کنیم تا با آمادگی کامل راهی جام ملت‌ها شویم. در اردوی امارات قرار است 2 بازی تدارکاتی با تیم‌های سوریه و ازبکستان برگزار کنیم. جام ملت‌های آسیا رویداد بسیار بزرگی است و یمن پس از سال‌های طولانی غیبت به این رقابت‌ها باز می‌گردد. ما برای ارائه بازی‌های خوب و کسب نتیجه مطلوب مبارزه خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال یمن در گروه D جام ملت‌های آسیا در کنار تیم‌های ملی ایران، عراق و ویتنام قرار دارد. این رقابت‌ها از 15 دی با شرکت 24 تیم در 4 شهر امارات شامل ابوظبی، دبی، العین و الشارجه آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید