قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت دلار امروز ۶ دی ۱۳۹۷

    کد خبر :453209

امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون , ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۷۱ دلار معامله می‌شود. بهای فروش طلای جهانی نسبت به دیروز ۳ دلار کاهش یافت.
همچنین صرافی‌های ملی صبح امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۲۹۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۱۹۰ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۹۰ تومان خریداری می‌کردند.

صبح امروز قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح دیروز ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در صرافی‌های دولتی ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان شده بود.

همچنین در مرکز مبادلات ارزی قیمت یورو با کاهش قیمت ۴۷۸۲۴ ریال، قیمت درهم امارات بدون تغییر ۱۱۴۳۷ ریال و قیمت پوند انگلیس نیز با کاهش اندک ۵۳۱۸۹ ریال قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید