واکنش عبدالرضا اکبری به حضور بازیگران اینستاگرامی

    کد خبر :428540

عبدالرضا اکبری گفت: «کار این افراد هیچ ارزش هنری ندارد و در هیچ فضایی جایی ندارند و در نهایت با پول و روابطی که دارند به حوزه های مختلف ورود پیدا می کنند.»

مدتی است بحث ورود افراد اینستاگرامی به عرصه های هنری بسیار مطرح شده و شاهد حضور آن ها در فیلم ها و سریال های مختلف هستیم که با واکنش های منفی زیادی روبرو شده است.

عبدالرضا اکبری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در ارتباط با حضور فعال بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی در گفت و گو با «صبا» توضیح داد: متاسفانه درِ فضای مجازی برای همه افراد باز است و هرکسی می تواند به آن ورود کند و آزاد هستند که خود را در معرض نمایش بگذارند تا دیده و معروف شوند.

وی در ادامه افزود: تعدادی از این افراد به اسم هر کمپین و خیریه ای در هر مراسمی شرکت می کنند و در نهایت یا مدلینگ می شوند یا تبلیغات‌چی و تحت عنوان هنر به عنوان نمادی از فرهنگ و هنر در جمع خود را نشان می دهند. این شامل همه افراد نمی شود و بسیاری از هنرمندان ما همچنان تلاششان این است که به شرافت کاریشان لطمه وارد نشود و زندگی آبرومندی داشته باشند.

اکبری به لطمه این افراد به بدنه سینما و تلویزیون اشاره کرد و توضیح داد: من از این فضاها دوری می کنم و این مسائل را شایسته بچه های سینما و تلویزیون نمی دانم و فکر می کنم این رفتارها به ساحت مقدس هنر لطمه خواهد زد. مگر قرار است همه مردم از خصوصی ترین زندگی ما هنرمندان باخبر باشند که آن را در فضای مجازی منتشر می کنند و خود را اینگونه عریان می کنند. به شخصه برای این افراد متاسفم.

بازیگر اخراجی ها در ارتباط با حضور افراد اینستاگرامی در بسیاری از آثار هنری و انتخاب این افراد توسط تهیه کنندگان و کارگردانان مختلف نیز گفت: کار این افراد هیچ ارزش هنری ندارد و در هیچ فضایی جایی ندارند، بنابراین در فصای مجازی خود را به نمایش می گذارند و در نهایت با پول و روابطی که دارند به حوزه های مختلف ورود پیدا می کنند. بسیاری از این نقش ها در جشن ها و دورهمی های شبانه تقسیم می شود و بیکاری دوستان ما از اینجا ناشی می شود که افراد خاص روشنفکر و غیر روشنفکر از طریق دسته‌های خودشان به این مقوله ها ورود پیدا می کنند و افراد خاصی را برای کارهایشان انتخاب می کنند.

او همچنین اضافه کرد: این مسئله فقط به فضای مجازی ارتباط ندارد و چندین سال است که می شود آن را در سینمای ما مشاهده کرد. آرزو دارم که بسیار از این سینما دور شوم و بودن در این فضا را جزو افتخاراتم نمی دانم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید