خیانت جدید بحرین علیه ایران

    کد خبر :378885

وزیر خارجه بحرین گفت که کشورش از موضع آمریکا در قبال ایران در منطقه حمایت می کند و بر لزوم ایستادگی در برابر نفوذ تهران تاکید دارد.
شیخ خالد احمد آل خلیفه در گفت و گو با شبکه خبری اسکای نیوز با این ادعا که اغلب کشورها موضع آمریکا در قبال فعالیت های ایران در خاورمیانه را موجه می دانند افزود که مساله انزوای ایران نیست بلکه مساله ایستادگی در برابر نفوذ این کشور است.
وزیرخارجه بحرین مدعی شد که توافقنامه هسته ای که واشنگتن از آن خارج شد، مصالح کشورهای همسایه ایران را در نظر نگرفته بود و از این رو ماندن در آن نشدنی نبود.
وی در باره احتمال دستیابی به یک توافق جایگزین نیز گفت که این موضوع همچنان مطرح است اما آنچه برای ما مهم است توقف سیاست تخریبی ایران است. ما می خواهیم مطمئن شویم که در رسیدن به هر گونه راه حلی، سلامت کشورها و ملت هایمان در نظرگرفته می شود.
وزیر بحرینی حمایت کشورش را از ایجاد یک ائتلاف راهبردی میان کشورهای حوزه خلیج فارس، مصر، اردن با آمریکا در چارچوب آنچه رئیس جمهوری آمریکا در نشست شورای امنیت مطرح ساخت، اعلام کرد.
وی گفت که هدف چنین ائتلافی صرفا نظامی نیست بلکه روابط اقتصادی و سرمایه گذاری و امنیت در تمامی زمینه ها را نیز شامل می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید