تقاضای استیضاح وزیر نیرو تقدیم هیات رئیسه مجلس شد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۰۰
    کد خبر :378174

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو با بیش از 20 امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.

علی اصغر یوسف نژاد اظهار داشت: این تقاضای استیضاح پس از ارائه به هیات رئیسه مجلس برای بررسی به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع شد و این کمیسیون یک هفته فرصت دارد استیضاح را بررسی کند.
وی درباره محورهای 14 گانه تقاضای استیضاح، گفت: فقدان مدیریت و برنامه ریزی برای تصدی وزارت نیرو، عدم رعایت عدالت و اقدام تبعیض آمیز بین مناطق مختلف از جمله در تقسیط عبارات عمرانی، اجرا نشدن تعهدات داده شده در گزارش برنامه وزیر در زمان رای اعتماد و طولانی شدن اجرای مصوبات دولت و تعهدات وزارت نیرو برای اجرای سدهای آبرسانی و فاضلاب از مهمترین محورهای این تقاضای استیضاح است.
به گزارش ایرنا ،عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: تامین نشدن آب و برق مورد نیاز طرح های صنعتی کشاورزی و آشامیدنی، فقدان برنامه ریزی و اولویت بندی طرح های آبرسانی، طولانی شدن اجرای سدها و آبرسانی و مشکلات متعدد مردم، ضعف شدید مدیریتی در اجرای پروژه های تصفیه فاضلات شهری و روستایی و ضعف عملکرد در نگهداری بازسازی و نوسازی زیرساخت های پایاب سدها از دیگر محورهای این طرح استیضاح است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید