وزیر ارتباطات: افزایش نرخ مکالمات تلفن همراه منجر به نارضایتی مردم شد

    کد خبر :376978

وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش نرخ مکالمات دو اپراتور تلفن همراه در روزهای اخیر گفت: آنچه به ظاهر وجود دارد، افزایش نرخ در چارچوب قانونی است اما موضوع را برای رسیدگی به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارجاع می‌دهیم.

محمد جواد آذری جهرمی با بیان اینکه در حال حاضر دو نارضایتی عمده نسبت به امور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین مردم وجود دارد، گفت: یکی بحث کلاهبرداری‌هایی است که از طریق خدمات ارزش افزوده انجام می‌شود؛ در این راستا یکی از پرونده‌های کلاهبرداری 22 میلیارد تومانی را رسیدگی کردیم و از دو روز گذشته بازگشت پول‌ها به مردم آغاز شده است.

وی افزود: پرونده‌های دیگری هم در دست بررسی است که به وقت خودش اطلاع‌رسانی خواهد شد و از حق‌الناسی که در این میان وجود دارد، فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش تسنیم ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: بحث دوم نیز در ارتباط با تعرفه‌هاست که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزایش در تعرفه‌های مکالماتی اپراتورهای تلفن همراه را بررسی می‌کند؛ آنچه اپراتورها انجام داده‌اند به ظاهر در چارچوب قانونی است اما این موضوع برای رسیدگی و بررسی به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارجاع داده می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید