جابجا شدن 2 جسد در یاسوج!

    کد خبر :355382

چگونه شد که جسد یاسوجی سر از روستای «قلعه بنی» درآورد؟

” غلامحسین عبدی پور”، مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری یاسوج در این رابطه در گفت و گو با  ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید جابجایی جسد ها گفت: این قضیه طی اشتباهی در روز یکشنبه، چهارم شهریور ماه صورت گرفت و جسد دو زن جابجا شد، اینکه گفته شده جسد یک زن با یک مرد جابجا شده کذب است و صحت ندارد .

وی افزود: مجموعه آرامستان پس از اشتباه پیش آمده متوجه شدند که طی تماس در وسط راه با خانواده متوفی به آنها موضوع اطلاع داده شد و جسد به نماز میت نرسیده بود و برگشت داده شد .

عبدی پور اظهارکرد: اصلاح این جابجایی حدود یک ساعت طول کشید مساله با حضور شهردار، برخی از شورای شهر و مجموعه نیروی انتظامی جسد ها رد و بدل شدند و مساله پایان یافت .

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری یاسوج با یبان اینکه انسان جایز الخطاست و همه هم اشتباه می کنند، تصریح کرد: خودم از خانواده متوفیان عذرخواهی کردم و دستشان را هم بوسیدم .

به گزارش ایسنا، دیروز(یکشنبه، چهارم شهریورماه) خبری تحت عنوان “جسد یاسوجی سر از روستای «قلعه بنی» دهستان جاورده بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در آورد” در فضای مجازی منتشر شد و گفته شد که در روز تشییع جنازه بانوی از روستای “قلعه بنی”، جسد مردی از یاسوج باجسد این بانو با اشتباه مسئولان غسالخانه شهرداری یاسوج جابجا شد. بعد از تاخیر و انتظار مردم برای شروع مراسم بانو هنگام اقامه نماز میت بود که بستگان میت با تماسی از مسئولان غسالخانه یاسوج متوجه شدند که جسد در تابوت متعلق به آنها نیست و متعلق به مردی از یاسوج می باشد، مراسم تشییع نا تمام ماند و حالا جنازه به یاسوج انتقال داده شد و مردم روستای قلعه بنی در انتظار جسد بانوی خود هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید