عملکرد خوبی در وزن جدید داشتم/ دوران مصدومیت را پشت سر گذاشتم

  • آرشیو
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۲
    کد خبر :335942

قهرمان کشتی فرنگی آسیا بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، بازگشت خوبی به میادین داشت و عملکرد مطلوبی را در وزن جدید به ثبت رساند.

رامین طاهری اردونشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از حدود یکسال دوری از میادین به دلیل مصدومیت و عمل جراحی بازگشت خوبی به میادین داشت. او که بعد از مدتها با نظر کادر فنی به تورنمنت جام وهبی امره ترکیه اعزام شد، توانست در وزن جدید به مدال برنز دست یابد و عملکرد خوبی در این وزن داشته باشد.

رامین طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از عملکردش در تورنمنت بین المللی ترکیه راضی است، گفت: هر چند می توانستم در این مسابقات به مدال خوشرنگتری دست یابم اما در مجموع از عملکرد خود راضی هستم. من یک سال از میادین دور بودم و فکر می کنم با توجه به این شرایط توانستم بازگشت خوبی داشته باشم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در خصوص تغییر وزن خود افزود: من مدتها بود که در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی می گرفتم اما با توجه به اینکه این وزن جزو اوزان المپیکی نیست، کادر فنی تصمیم گرفت تا من تغییر وزن بدهم و به وزن ۸۷ کیلوگرم برسم. در این وزن مدعیان بسیار باتجربه و توانمندی همچون حسین نوری و مهدی فلاح را پیش رو دارم که آنها هم برای المپیک برنامه های جدی و ویژه ای برای خود دارند.

وی ادامه داد: البته نخستین میدان رسمی من در وزن جدید، همین تورنمنت بین المللی وهبی امره ترکیه بود که توانستم در وزن ۸۷ کیلوگرم مدال برنز بگیرم. ضمن اینکه اگر در مرحله نیمه نهایی اسیر ناداوری نشده بودم به راحتی راهی فینال می شدم و طبیعتا به مدال خوشرنگتری می رسیدم. اما با تمام این مسائل کسب مدال برنز در وزن جدید هم نتیجه قابل قبولی بود.

رامین طاهری در رقابتهای وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه به ترتیب دو حریف از کشور میزبان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله مغلوب رقیبی سرسخت از اوکراین شد و به دیدار رده بندی راه یافت. طاهری در رده بندی نماینده بلاروس را شکست داد و برنز گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید