تلگرام طلایی و هات گرام، پیام‌رسان‌ داخلی نیستند

    کد خبر :335802

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است هات‌گرام و تلگرام طلایی پیام رسان‌ داخلی نیستند.

حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه تلگرام طلایی و هات‌گرام، پیام‌رسان‌ داخلی نیستند،گفت: این دو پیام‌رسان لایه‌ای از تلگرام هستند که می‌توان از طریق آنها به اطلاعات کاربران دسترسی داشت.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به ویژگی‌های این دو پیام‌رسان تلاش چندانی برای فیلتر شدن آنها نشده است، ادامه داد: البته برخی از پیام‌رسان‌های داخلی مصرّ بودند که این دو پیام‌رسان فیلتر شوند تا کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی اقبال بیشتری نشان دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس درباره زمزمه‌های راه‌اندازی یک پیام‌رسان داخلی جدید گفت: به‌نظر بنده قبل از اینکه از پیام‌رسان داخلی جدیدی رونمایی شود، باید پیام‌رسان‌هایی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند، گزارشی از نحوه عملکرد خود با توجه به حمایت‌هایی که از آنها شده است، ارائه کنند.

به گزارش تسنیم:عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه با گذشت چند ماه از راه‌اندازی پیام‌رسان‌های داخلی همچنان این پیام‌رسان‌ها دارای مشکلاتی هستند، گفت: به‌ نظر بنده نیازی نیست در شرایط فعلی از پیام‌رسان جدیدی رونمایی شود. بهتر است به‌ فکر تقویت پیام‌رسان‌هایی باشیم که در حال حاضر فعالیت می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید