پیگیری مطالبات دختران شین آبادی ادامه دارد

    کد خبر :335701

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در خصوص مطالبات دختران شین آبادی توضیحاتی داد.

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی , با اشاره به دستور اخیر رئیس جمهور مبنی بر ضرورت مبارزه با فساد اظهار کرد: اقدامات متعددی در دستور کار دولت قرار گرفته که امیدواریم با هماهنگی و هم افزایی سایر قوا به نتیجه برسد؛ ضمن این که فقط دولت در این زمینه مسئولیت ندارد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در رابطه با مطرح شدن لایحه شفافیت در دولت نیز گفت: این لایحه با مشارکت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و همچنین معاونت حقوقی رئیس جمهور تدوین شده و پیش نویس آن آماده است. قبلا این لایحه درباره شفافیت اقتصادی بود.

اما یک بازنگری صورت گرفت و تمام ابعاد شفافیت را در برگرفت و با توجه به ارتباط موضوعی که با اکثر کمیسیون های دولت داشت؛ قرار شد یک کمیسیون تلفیق تشکیل شود که هنوز این جلسه برگزار نشده است.

وی درباره مطالبات دختران شین آبادی که اخیرا در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کرده بودند, نیز اظهار کرد: دستگاههای متعددی مسئولیتهایی در این زمینه داشتند و طبق پیگیری‌های که انجام داده‌ام همه دستگاههای مربوطه ماموریت های خود را دنبال می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مولاوردی با بیان اینکه تاکنون حدود 50 عمل جراحی بر روی این عزیزان انجام شده است, گفت: هنوز کار زیادی باقی مانده است و از آنجایی که مطالبات آنها زیاد است؛ هماهنگی‌های لازم برای اجرایی شدن مصوبات در حال انجام است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید