نرم افزاری که نشت اطلاعات کاربر را هشدار می دهد

    کد خبر :335306

آپدیت جدید یک نرم افزار مدیریت پسورد، به محض نشت اطلاعات کاربر در فضای وب سیاه به او هشدار می دهد.

به گزارش بازتاب به نقل از دیلی میل، آپدیت جدید نرم افزار Dashlane لحظه ای که اطلاعات کاربر در dark web(وب سیاه) منتشر شود، به او هشدار می دهد.

آخرین نسخه از این نرم افزار مدیریت پسورد، اعماق اینترنت را برای جزئیات اطلاعات شخصی فاش شده کاربران جستجو می کند. این نرم افزار سراسر اینترنت را برای اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و پسوردهای کاربران خود رصد می کند.

وب سیاه یک گوشه مخفی از اینترنت است که موتورهای جستجو یا مرورگرهای معمول به آن دسترسی ندارند. در این گوشه از اینترنت تعدادی از وب سایت های خطرناک به تجارت مواد مخدر، تجارت اطلاعات سرقت شده کاربران، اسلحه و غیره می پردازند.

Dashlane اکنون می توان هنگام اشتراک گذاری اطلاعات کاربر به او هشدار و نشان داد کدامیک از حساب های کاربری آنلاین او در معرض خطر هکرها قرار دارد.

به طور معمول افرادی که از یک ایمیل آدرس و پسورد به طور مکرر استفاده می کنند، در معرض هک اطلاعات قرار دارند.

به هرحال این شرکت نیویورکی برای تولید نرم افزار مدیریت پسورد شناخته شده است و هفته جاری آخرین نسخه محصول خود یعنی Dashlane6 را ارائه کرد.

نرم افزارهای مدیریت پسورد به کاربران اجازه می دهد برای هریک از حساب های کاربری آنلاین خود پسوردهایی مخصوص و جداگانه تولید کنند. این جزئیات به وسیله نرم افزار ذخیره می شود. علاوه برآن نرم افزار مذکور هرگونه نشت اطلاعات را رصد می کند.

به هرحال نسخه جدید این نرم افزار قابلیت رصد نشت اطلاعات ۵ ایمیل آدرس کاربر در وب سیاره را دارد. این شرکت امنیتی مخزن اطلاعاتی با بیش از ۱۲ میلیون سوابق مرتبط با هک و نشت اطلاعات دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید