نیمار: گاهی اوقات بیش از حد اغراق می‌کنم/ هنوز بچه درونم فعال است و آدم جدیدی شده‌ام

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۹
    کد خبر :335210

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل پذیرفت که گاهی در زمین مسابقه بیش از حد اغراق می‌کند.

نیمار که در جام جهانی 2018 روسیه به خاطر رفتارهای درون زمینش مورد انتقاد زیادی قرار گرفت، در خصوص اغراق‌هایی که پس از بروز خطا بر رویش در زمین انجام می‌داد، گفت: ضربه به ساق‌پا، ضربه به ستون فقرات و له کردن پا. شما ممکن است فکر کنید که من بیش از حد اغراق می‌کنم و گاهی اوقات همینطور است، اما واقعیت این است که من در آن لحظه در زمین بابت خطایی که رویم صورت گرفته، درد می‌کشم.

وی افزود: وقتی بدون صحبت با رسانه‌ها زمین را ترک می‌کنم، به این خاطر نیست که من تنها پیروزی را دوست دارم، بلکه به این خاطر است که هنوز یاد نگرفته‌ام شما را ناامید کنم. وقتی بی‌ادب به نظر می‌رسم، به این خاطر نیست که من بچه لوسی هستم، بلکه به این خاطر است که یاد نگرفته‌ام چطور با ناامیدی‌ام کنار بیایم. هنوز بچه درونم فعال است. گاهی اوقات دنیا را درخشان می‌کنم و گاهی اوقات هم باعث عصبانی کردن دیگران می‌شوم. تلاش می‌کنم تا بچه درونم را زنده نگه دارم، اما در درون خودم، نه در دورن زمین.

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: شاید با خودتان فکر کنید که من خیلی در جریان بازی به زمین می‌خورم، اما واقعیت این است که من خودم را به زمین نمی‌اندازم و افراد دیگر باعث زمین خوردنم می‌شوند. این وقتی آزاردهنده‌تر هم می‌شود که بازیکنان حریف روی قوزک پای شما که تازه عمل جراحی شده، خطا می‌کنند. زمان برد تا انتقاداتی که از من می‌شود را بپذیرم. زمان برد تا خودم را در آینه ببینم و اکنون آدم جدیدی شده‌ام، اما من اینجا هستم با قلبی باز.

نیمار در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به ناکامی‌اش با برزیل در جام جهانی 2018 و خطاب به منتقدانش خاطرنشان کرد: من زمین خوردم، اما آنهایی که زمین می‌خورند می‌توانند دوباره بلند شوند. شما می‌توانید به سنگ‌پرانی خود به سمت من ادامه بدهید یا اینکه سنگ‌های‌تان را کنار بیندازید و به من کمک کنید تا دوباره سرپا بایستم چون وقتی من بایستم، کل برزیل با هم برخواهد خواست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید