عملیات ضربتی برای پاکسازی تهران از موادفروشان

    کد خبر :333348

در عملیات مشترک انجام شده بین پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری تهران بزرگ، ۱۴۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جزئیات طرح ضربتی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در محلات شوش، هرندی و مولوی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در دو شب گذشته طی عملیات مشترک با پلیس پیشگیری که در این عملیات ها از توان کلانتری ها استفاده شد، ۱۴۰ خرده فروش در مناطق شوش، مولوی و هرندی شناسایی و دستگیر شدند و ۲۰۸ نفر از معتادان متجاهر در اجرا این طرح جمع آوری شدند.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی پرونده ها، خرده فروشان به دادسرا منتقل شده و در خصوص معتادان متجاهر اکثر آنان به مرکز بازپروری اخوان تحویل داده شدند، اما واقعیت این است که تا وقتی ظرفیت ها به اندازه کافی نباشد.

این افراد انتقال مکان می‌دهند و برای مثال از محدوده های جمع آوری شده به خیابان خزانه بخارایی و پارک بعثت و اطراف ترمینال جنوب می روند؛ بنابر این به ایجاد ظرفیت های جدیدتر نیاز مبرمی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ بخشنده در پایان گفت: اجرا این طرح ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و از شهروندان محترم می خواهیم از طریق تماس با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ ما را در اجرای بهتر طرح ها یاری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید