۴۰ میلیون نفر کارت هوشمند ملی دریافت کردند

    کد خبر :332883

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: تاکنون برای 41 میلیون و 500 هزار نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است که از این تعداد حدود 40 میلیون نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

سیف الله ابوترابی افزود: تا زمان حاضر بیش از 45 میلیون نفر مراحل پیش ثبت نام را برای دریافت کارت هوشمند ملی انجام داده اند.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، پیش بینی می شود که برای تمام ایرانیان واجد شرایط کارت هوشمند ملی تا پایان دی ماه امسال صادر شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: بر اساس هدف گذاری های انجام شده، قرار است تا پایان سال 1397 برای تمام ایرانیان واجد شرایط کارت هوشمند ملی صادر شود.

وی اعلام کرد: افراد می توانند برای دریافت کارت هوشمند ملی به ادارات پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان در سراسر کشور مراجعه و برای دریافت کارت هوشمند ملی حداکثر 31 هزار تومان پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا:سخنگوی سازمان ثبت احوال تصریح کرد: از این رقم 11 هزار تومان بابت هزینه صدور کارت و تحویل آن است و 20 هزار تومان هم به خزانه دولت واریز می شود.

ابوترابی ادامه داد: افراد برای دریافت کارت ملی می توانند، ثبت نام کنند؛ ضمن اینکه برای تمام افراد بالاتر از 15سال کارت هوشمند ملی صادر می شود.

وی اظهار کرد: این افراد برای دریافت کارت هوشمند ملی می توانند از طریق سامانه www.ncr.ir به طور رایگان پیش ثبت نام کنند یا با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر پستی مرحله پیش ثبت نام را انجام دهند که این دفاتر هزینه ای را برای پیش ثبت نام از آنها دریافت می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید