کشف راز مسمومیت‌های پی در پی کارمندان یک شرکت آلمانی

  • حوادث
  • جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۷
    کد خبر :313238

مقامات آلمان پس از دستگیری یک کارمند که در حال مسموم کردن نهار همکار خود بود، در حال تحقیق در مورد مرگ ۲۱ تن از کارمندان این شرکت هستند.

به گزارش ایسنا، پلیس آلمان، یک مرد ۵۶ ساله ساکن شهر بیله فلد را به اتهام مبادرت به قتل در شرکتی که در آن مشغول به کار است، دستگیر کرده است.

پلیس در بیانیه‌ای اظهار داشته که دوربین‌های امنیتی شرکت نشان می‌دهند این مرد ساندویچ همکار خود را برداشته و پودری سفید داخل آن ریخته است. پس از دستگیری این مرد، کیسه‌ای حاوی پودری سفید در کیف او یافت شد.

همکار این متهم پیش از صرف نهار متوجه وجود ماده‌ای عجیب در ساندویچ خود شده و با پلیس تماس گرفته است.

آزمایش‌های اداره کیفری منطقه‌ای ایالت نوردراین-وستفالن آلمان نشان می‌دهد که ماده موجود در این پودر سفید، استات سرب بوده که بسیار سمی است و آسیب‌های شدیدی به بدن می‌رساند.

کارشناسان آتش نشانی با بررسی‌های بیشتر خانه متهم، جیوه، سرب و کادمیوم در خانه او پیدا کردند که نشان میدهد او مدت‌هاست سعی در تولید مواد سمی از جمله ترکیبات فلزات سنگین را دارد.

مقامات اکنون در حال بررسی دو مورد دیگر بیماری اخیر در کارمندان شرکت و همچنین از سرگیری تحقیقات در مورد مرگ و میرهای قبلی شرکت از سال ۲۰۰۰ به ویژه مرگ ۲۱ تن از کارکنان این شرکت در طول دوران خدمت خود هستند. تحقیقات بر تاثیر فلزات سنگین بر مسمومیت این افراد می‌پردازد.

به گزارس سی ان ان، پلیس در بیانیه خود با تاکید بر تعداد بالا و قابل توجه حملات قلبی، سرطان و مسمومیت‌ها در این شرکت اعلام کرد مرگ و میرهای این شرکت دوباره بررسی خواهد شد و علاوه بر بررسی دوباره سوابق پزشکی این افراد شاید پلیس مجبور به نبش قبر آنها شود.

هنوز انگیزه متهم مشخص نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید