سیلاب جان سه نفر را در گیلان گرفت

  • حوادث
  • شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸
    کد خبر :303511

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: سیلاب در منطقه اشکورات رودسر در شرق استان، جان سه نفر (2 زن و یک کودک) را گرفت.

به گزارش ایرنا:حجت شعبانپور افزود: روز گذشته حدود ساعت پنج عصر رگبار شدیدی در منطقه اشکورات رودسر به مدت 20 دقیقه بارید که موجب وقوع سیلاب و رانش در جاده فرعی رحیم آباد به سمت لشکان بطول چند صد متر و جاده روستایی کاکرود شد.

وی اظهار کرد: این سیلاب چهار خانه روستایی که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد و تاکنون مرگ سه نفر مسجل شده؛ همچنین به گفته افراد بومی منطقه، سیلاب تعدادی از خودروهای گردشگران را نیز با خود برده است.

شعبانپور اضافه کرد: به‌دلیل آب‌شستگی 800 متر از راه اصلی روستایی کاکرود، ارتباط 70 روستای این منطقه قطع شده است که نیروهای راهداری بلافاصله در محل مستقر شدند تا با بازگشایی راه های فرعی، مفقودان احتمالی را جستجو کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان یادآور شد: نیروهای واکنش سریع هلال احمر همراه با سگ های زنده یاب و یک بالگرد و 17 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محل مستقر شده اند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرستان رودسر در روستای کاکرود طی شب گذشته گفت: در حال حاضر نیز رانش در نزدیک پل کاکرود وجود دارد و ریزش و رانش سنگ ها دیده می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید