اعتراض وزنه برداران فیجی به انتخاب مربی ایرانی!

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲
    کد خبر :293005

وزنه برداران کشور فیجی به انتخاب یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی کشورشان معترض شدند.

طبق گزارشی که سایت Inside The Games منتشر کرده، قرار است حسین توکلی، قهرمان المپیک 2000 و سرمربی سابق تیم ملی ایران به عنوان مربی با فدراسیون وزنه برداری کشور فیجی همکاری کند.

این مساله با اعتراض وزنه برداران فیجی مواجه شده و آنها به شکل عجیبی علیه این مربی ایرانی موضع گرفته اند.

“الین سیکاماتانا” قهرمان وزنه برداری زنان فیجی به تغییر سرمربی اعتراض کرده و گفته است: « با شرایط فعلی دلیلی برای ادامه دادن وجود ندارد. آنها آرزوهای من برای گرفتن مدال المپیک را خراب کردند.» جالب اینکه این وزنه بردار از مسابقات جهانی کناره گیری کرده و از نخست وزیر فیجی خواسته به اوضاع وزنه برداری رسیدگی کند.

به دلیل این اتفاق ٢١ وزنه بردار از ٢٥ وزنه بردار فیجی از مسابقات قهرمانی اقیانوسیه کناره گیری کرده‌اند.

جو ووئتی، سرمربی قبلی تیم ملی وزنه برداری این کشور بوده که مربیگری اکثر ملی پوشان این کشور را از گذشته در باشگاه خود برعهده داشته است. همین دلیلی شده تا وزنه برداران این کشور به شکل عجیبی به حضور قهرمان المپیک و کسی که هدایت تیم ملی ایران را در مسابقات جهانی برعهده داشته، اعتراض کنند!

به گزارش ورزش سه، البته رییس فدراسیون وزنه برداری فیجی از تصمیم خود کوتاه نیامده و از انتخابش حمایت کرده است: « ما سعی می‌کنیم روشی صلح آمیز را در پیش بگیریم. ما به تصمیم ورزشکاران احترام می‌گذاریم. همه در دنیا ما را به خاطر جذب کردن حسین توکلی ستوده‌اند. در تمام دنیا ورزشکاران خوشحال می‌شوند که مربیانی با سابقه قهرمانی در المپیک داشته باشند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید