دستگیری عامل ارسال مطالب غیراخلاقی در تلگرام

  • حوادث
  • چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳
    کد خبر :292459

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام، خبر داد.

سرهنگ «ایرج محمدخانی» در گفت‌وگو با ایسنا، از شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب غیر اخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام خبر داد و اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 34 ساله گیلانی مبنی بر ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به وی در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی‌جویی‌های ‌فنی و پلیسی، عامل ارسال مطالب موهن و غیراخلاقی به شاکیه در تلگرام که مردی 30 ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد.

محمدخانی گفت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست، در انتخاب پیام‌رسان‌های موبایلی شرکت‌های بیگانه و استفاده از خدمات آن‌ها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند، در انتخاب گزینه‌های ایرانی شک نکنند، امروزه جایگزین‌های خوبی برای انواع رسانه‌های اجتماعی توسط جوانان خوش فکر کشورمان طراحی و اجرا شده که هم نیاز کاربران را به خوبی برطرف می‌کند و هم خیال کاربران از امنیت و سلامت اخلاقی این شبکه‌ها راحت‌تر است و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir/ یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید