ترامپ بدون شک دنبال تغییر رژیم ایران است

    کد خبر :292326

رئیس‌جمهور (ترامپ) در آینده به تغییر رژیم در ایران فکر می‌کند. هیچ شکی وجود ندارد که در یک جایی، ما باید آن تغییر را ایجاد کنیم. می‌خواهید کدام طرف تاریخ را بگیرید؟ “.

مشاور رئیس‌جمهور آمریکا: ترامپ بدون شک دنبال تغییر رژیم ایران است

وکیل ترامپ مجددا از عزم کاخ سفید برای تغییر رژیم ایران سخن گفت.

به گزارش بازتاب به نقل از نیوزمکس، رودی جولیانی، وکیل و یکی از مشاوران نزدیک رئیس‌جمهور آمریکا، گفته ترامپ با ایران مقابله و سیاست تغییر رژیم را دنبال خواهد کرد.

جولیانی به عنوان یکی از نزدیک‌ترین مشاوران ترامپ و سرپرست تیم قانونی او، به سخنگوی نیمه‌رسمی دولت آمریکا درباره تعدادی از مسائل تبدیل شده است.

جولیانی در اوایل ماه می‌و پس از پیوستن به حلقه درونی مشاوران رئیس‌جمهور آمریکا گفته بود دونالد ترامپ به سیاست تغییر رژیم در ایران “متعهد” است. او مدعی شده بود که براندازی حکومت کنونی ایران، “تنها راه صلح در خاورمیانه” است. جولیانی مجددا و با تاکید بیشتر گفته “بدون شک” آمریکا به دنبال تغییر رژیم در ایران خواهد بود.

جولیانی به روزنامه واشینگتن‌پست تصریح کرد: ” رئیس‌جمهور (ترامپ) در آینده به تغییر رژیم در ایران فکر می‌کند. هیچ شکی وجود ندارد که در یک جایی، ما باید آن تغییر را ایجاد کنیم. می‌خواهید کدام طرف تاریخ را بگیرید؟ “.

واشینگتن‌پست به نفوذ فزاینده شهردار سابق نیویورک و بررسی یک موضوع کاملا خارج از صلاحیت جولیانی، یعنی مسئله ایران، اشاره کرده است.

چند روز پس از اظهارات گذشته جولیانی درباره تعهد ترامپ به تغییر رژیم در ایران، دولت آمریکا از توافق هسته‌ای موسوم به برجام خارج شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید