روزنامه جوان: چگونه مهناز افشار به یک وطن‌فروشی علاقه قلبی دارد؟

    کد خبر :290592

روزنامه جوان نوشت: رفتار‌های این روز‌های مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران نشان می‌دهد امر بر وی مشتبه شده و فرض را بر این گرفته که می‌شود هم برای عناصری از میان دشمنان ملت ایران ابراز موفقیت کرد و هم در سطحی بالا از سینمای ایران فعالیت داشت.

مهناز افشار در شبكه اجتماعي توئيتر تولد احمد باطبي را تبريك گفته و نوشته «الهي شاد باشي» يعني خانم افشار نمي‌دانند تنها راهي كه منجر به شادي باطبي مي‌شود تحريم بيشتر ملت ايران است. اينكه علاقه قلبي سلبريتي سينماي ايران به دشمن ملت ايران دقيقاً از كجا ناشي مي‌شود سؤال مهمي است. احمد باطبي يكي از اصلي‌ترين عناصر فعال دو دهه اخير ضد منافع ملت ايران بوده است. مروري بر عملكرد‌هاي ضد ملي باطبي يك سياهه پروپيمان از انواع خيانت‌ها را نشان مي‌دهد كه از آخرين آنها مي‌توان به درخواست رسمي از دونالد ترامپ براي تشديد تحريم‌ها عليه ملت ايران ياد كرد.

احمد باطبي يكي از همان 30 عضو گروه‌هاي ضدانقلاب است كه با روي كار آمدن دونالد ترامپ در نامه‌اي به رئيس‌جمهور منتخب امريكا، از وي خواسته‌اند ضمن تجديد نظر در توافق هسته‌اي، تحريم‌هاي تازه‌اي عليه ايران وضع كند.

در متن انگليسي كه احتمالاً از شدت شرمندگي از رسوايي در نسخه فارسي حذف شده بود، نويسندگان مدعي مي‌شوند جمهوري اسلامي ايران با حمايت از گروه‌هايي مثل حماس و حزب‌الله «موجب كشته‌شدن هزاران سرباز شجاع! امريكايي» شده است.

در نامه كذايي به دونالد ترامپ براي تحريم بيشتر ملت ايران آمده بود: «در خلال رقابت‌هاي انتخاباتي، ما و ميليون‌ها ايراني، ديدگاه‌هاي صريح شما در اعتراض به توافق اتمي رئيس‌جمهور اوباما با حاكمان جمهوري اسلامي ايران را دنبال مي‌كرديم و اميدواريم با انتخاب شما، رئيس‌جمهور منتخب و كنگره ايالات متحده براي نخستين بار فرصت بيابند كه پيامدهاي بين‌المللي و منطقه‌اي آن توافق فاجعه‌بار را همان‌طور كه به رأي‌دهندگان وعده داده‌اند بدون ملاحظه و پرده‌پوشي بررسي كنند.»

كسي كه براي تشديد تحريم ملت ايران به ترامپ نامه مي‌نويسد به طور قطع يك وطن‌فروش است اما نام كسي كه براي چنين شخص وطن‌فروشي پيام تبريك فرستاده و آرزوي شادكامي مي‌كند را بايد چه چيزي گذاشت؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید