توسعه میادین و بازارها با مشارکت شهروندان در سال جاری

    کد خبر :290562

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: برنامه‌های سازمان مدیریت میادین در سال ۹۷ باید به گونه‌ای باشد که با مشارکت شهروندان، شهر تهران را به شهری زیست پذیر تبدیل کند.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی، در نشست شورای معاونین و مدیران سازمان با اشاره به شعار شهردار تهران مبنی بر شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر گفت: با توجه به شعار دکتر افشانی، برنامه‌های سازمان مدیریت میادین در سال جاری باید در راستای زیست پذیر کردن شهر تهران با مشارکت شهروندان تدوین و اجرا شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با تاکید بر توانمندی‌های مدیریتی شهردار تهران و اهداف او اظهار داشت: مدیریت دکتر افشانی، مدیریت مبتنی بر برنامه ریزی منسجم و پاک دستی است که سازمان مدیریت میادین هم در این مسیر گام بر می‌دارد.

وی در ادامه به نقش توسعه بازارها در راستای کاهش ترافیک و آلودگی‌های محیط زیستی اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده ساخت و نوسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار در سال جاری با مشارکت شهروندان ادامه خواهد یافت.

رحیمی با تاکید بر عملکرد مطلوب سازمان مدیریت میادین در خدمت رسانی به شهروندان و شفافیت مالی و اداری از دید نهادها و سازمان‌های نظارتی گفت: وحدت تمامی کارکنان در خدمت رسانی به شهروندان رمز موفقیت سازمان است که در طرح‌های آن به نمایش درآمده است، به عنوان نمونه می‌توان از طرح تخفیفات یاد کرد که بنا به گزارش‌های پژوهشی میدانی با رضایت حداکثری شهروندان همراه بوده است.

رحیمی گفت: مجموعه سازمان مدیریت میادین توجهی به حواشی ندارد و در خدمت بی منت به شهروندان مصمم است چرا که وقت سازمان مدیریت میادین نباید صرف پرداختن به برخی مطالب غیر واقعی شود.

رحیمی به طرح دستچین، سبزی بدون گل و ریشه، سبد مهربانی، میوه رایگان برای کودکان و طرح‌های دیگر اشاره کرد و افزود: عمدتاً طرح‌های سازمان با مشارکت شهروندان در راستای زیست پذیر کردن شهر تهران اجرا شده است و باید در سال جاری با جدیت بیشتر دنبال شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با تاکید بر هم افزایی در مسیر خلاقیت و خدمت اظهار داشت: به دنبال تحقق اهداف شهردار تهران همه باید در ارائه طرح‌های خلاقانه و نوین کوشش نمایند و دستاوردهای سازمان مدیریت میادین باید در سال ۹۷ از خلاقیت برخوردار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسکن کارکنان گفت: باید مسئله تعاونی مسکن کارکنان به صورت جدی پیگیری شود و به نتیجه برسد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین بر سلامت شهروندان به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان مدیریت میادین تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت‌های بهداشتی با دقت دنبال شود، به ویژه برای اجرای طرح عرضه بهداشتی دام زنده در ایام عید سعید قربان هر چه سریع تر ستاد این طرح تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

گفتنی است، در این نشست همه ابعاد برنامه‌های سال ۱۳۹۷ سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و معاونین و مدیران گزارش‌های خود را ارائه کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید