تجلیل از رابرت ردفورد و همسرش برای یک عمر فعالیت زیست محیطی

    کد خبر :290451

رابرت ردفورد بازیگر و کارگردان همراه همسرش برای یک عمر فعالیت‌هایی که در حمایت از محیط زیست انجام داده‌اند، تجلیل می‌شوند.

به گزارش بازتاب به نقل از شیکاگو تریبیون، از رابرت ردفورد و همسر آلمانی‌اش سیبل زاگارس که فعال محیط زیست است، برای یک عمر فعالیت به منظور حمایت از محیط زیست در سمپوزیوم سالانه طبیعت اسمیت قدردانی می‌شود.

در این مراسم که یکم ژوئن برگزار می‌شود نمایشی با عنوان «راه باران» نیز اجرا می‌شود که با همکاری زاگارس و تیم جانیس موسیقیدان شکل گرفته است. این اثر هنری موسیقایی درباره تغییرات آب و هوایی با اشاره به بارش سالانه در بخش جنوب‌غربی آمریکاست.

در این اجرا قطعه‌ای با عنوان «راه باران-صداهای امید، برای مرکز براشوود» جای دارد تا درباره تلاش‌های این مرکز نیز اطلاع‌رسانی کند.

مدیر این مرکز با صدور بیانیه‌ای از ردفوردها به عنوان زوجی الهام‌بخش یاد کرد که از صدای هنرمندانه‌شان برای جلب توجه به اهمیت طبیعت استفاده می‌کنند.

رابرت ردفورد از طریق مرکز ردفورد هر سال برنامه‌های متعددی برای آگاهی بخشی درباره اهمیت حفاظت از محیط زیست برگزار می‌کند.

این مرکز از سال ۲۰۰۵ با همکاری جیمز ردفورد پسر این کارگردان تاسیس و اداره شده و با استفاده از قدرت فیلم‌های مستند تلاش داشته است تا توجه اجتماعی را به این مسایل جلب کند.

ردفورد درباره تلاش‌های این مرکز گفت: این مرکز به فیلمسازان کمک می‌کند تا با ساختن فیلم نسبت به آینده بشریت امید خلق کنند. این فیلمسازان ما را به سمت یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های بزرگ هدایت و برای رودررو شدن با آنها آماده می‌کنند.

مرکز ردفورد در این روند با همکاری هنرمندان، فعالان زیست محیطی، مکتشفان، سیاستگذاران، محققان و دانش آموختگان و رهبران اقتصادی این فعالیت‌ها را پیش می‌برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید