فینال کنفرانس غرب NBA، گلدن‌استیت به فینالیست شدن امیدوار ماند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۹
    کد خبر :290234

ششمین بازی فینالیست‌های کنفرانس غرب با پیروزی تیم گلدن استیت مقابل هیوستون راکتس و مساوی شدن تعداد بردهای دو تیم همراه بود.

ششمین بازی از فینال کنفرانس غرب لیگ ملی بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یکشنبه) در سالن اوراکل آره‌نا میان تیم‌های گلدن‌استیت وریرز و هیوستون راکتس برگزار شد که این بازی را گلدن استیت میزبان، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با نتیجه 115 به 86 به سود خود به پایان رساند.

به این ترتیب دو تیم در مجموع 6 بازی که تا کنون در فینال کنفرانس غرب انجام شده، 3 -3 مساوی شدند تا جدال آنها به بازی هفتم کشیده شود. این بازی ساعت 5 بامداد روز سه‌شنبه در ورزشگاه اختصاصی تیم هیوستون راکتس برگزار می‌‌شود و برنده آن به فینال این فصل رقابت‌های NBA‌ می‌رود تا حریف قهرمان کنفرانس شرق شود.

در این بازی کلی تامپسون با 35 امتیاز، 2 پاس منجر به گل، 6 ریباند و 4 توپ ربایی بهترین بازیکن گلدن استیت بود. جیمز هاردن ستاره تیم هیوستون هم با کسب 32 امتیاز، 9 پاس گل، 7 ریباند و 3 توپ ربایی تأثیرگذارترین بازیکن هیوستون راکتس بود.

به گزارش تسنیم، برنده بازی هفتم هیوستون راکتس و گلدن‌استیت در فینال این فصل NBA به مصاف یکی از دو فینالیست کنفرانس شرق، تیم‌های کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس می‌رود که جدال آنها نیز به بازی هفتم کشیده شده است و آخرین مصاف‌شان بامداد دوشنبه برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید