واکنش جدید رونالدو به اظهارات جنجالی‌اش پس از قهرمانی رئال مادرید

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
    کد خبر :290227

فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها نسبت به اظهارات جنجالی‌اش پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل لیورپول و ثبت سیزدهمین قهرمانی کهکشانی‌ها در این رقابت‌ها، اظهارنظری کرد که همه رئالی‌ها را شوکه کرد. او گفت که بودن در رئال مادرید زیبا بوده است و در چند روز آینده هم در خصوص آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. پس از این اظهارنظر رونالدو بود که فلورنتینو پرس و زین‌الدین زیدان احتمال جدایی وی از رئال را رد کردند.

رونالدو این بار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» گفت: کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا لحظه‌ای خاص، زیبا و تاریخی برای ماست. قهرمانی در لیگ قهرمانان همیشه فوق‌العاده است، چون می‌دانم که این رقابت‌ها چه اهمیتی دارد. من همیشه از ابتدا تا پایان، لیگ قهرمانان خوبی داشته‌ام، از این‌رو خیلی خوشحالم.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه تأکید کرد: مسائل شخصی یک بازیکن مهمترین چیز نیست. ممکن است از حرف‌های من برداشت دیگری صورت گرفته باشد، اما شاید نباید آن حرف‌ها را می‌زدم.

رونالدو در فصل 18-2017 لیگ قهرمانان اروپا در 13 بازی که از ابتدا در ترکیب رئالی‌ها به میدان رفت، 15 گل برای این تیم به ثمر رساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید