شاگردان کی روش و کولاکوویچ همزمان در روسیه!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
    کد خبر :290206

تیم های ملی فوتبال و والیبال ایران در اتفاقی جالب به صورت همزمان در روسیه حضور خواهند داشت.

تیم ملی والیبال ایران از ۲ روز قبل کار خود را در یکی از معتبرترین تورنمنت های این رشته آغاز کرده و در این راه باید سفرهای زیادی را انجام دهد.

شاگردان کولاکوویچ که در هفته مسابقات میهمان فرانسه بودند، بعد از بازی امشب مقابل ژاپن باید راهی آرژانتین شوند تا اواخر هفته جاری در این کشور با ۳ تیم آرژانتین، ایتالیا و کانادا بازی کنند.

بعد از پایان بازی های هفته دوم در آرژانتین، دوشنبه هفته آینده تیم ملی والیبال راهی روسیه می شود تا هفته سوم لیگ جهانی را میهمان این کشور باشد. جالب اینکه تقریبا همان ۱۵ خردادماه که والیبالیست های کشورمان به روسیه می رسند، اعضای تیم ملی فوتبال هم راهی کشور میزبان جام جهانی خواهند شد.

بلندقامتان ۱۸، ۱۹ و ۲۰ خردادماه ۳ بازی خود را در کشور روسیه با تیم های چین، برزیل و روسیه انجام می دهند و سپس باید به آمریکا سفر کنند. اما از سوی دیگر شاگردان کی روش بعد از انجام یک بازی تدارکاتی با لیتوانی در تاریخ ۱۸ خردادماه خود را برای اولین بازی جام جهانی آماده خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه ،با توجه به برپایی کمپ تیم ملی در مسکو و برگزاری بازی های تیم ملی والیبال در شهر «یو اف ای» روسیه بعید است شاگردان کی روش و کولاکوویچ با هم روبه رو شوند؛ اما در هر صورت این اتفاق که ۲ تیم محبوب ایرانی همزمان در سرزمین پهناور روسیه حضور دارند، جالب به نظر می رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید