اپل، مشکل آیفون ۷ را تایید کرد

    کد خبر :276225

شرکت اپل وجود یک مشکل مبنی بر غیر فعال شدن ناگهانی میکروفون در برخی از گوشی های هوشمند آیفون ۷ و ۷ پلاس را تایید کرد.

به گزارش بازتاب، به نقل از وب سایت ChannelNews، اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از گوشی آیفون ۷ یا ۷ پلاس استفاده کرده و با مشکل غیرفعال شدن میکروفون مواجه شده‌اید، چندان نگران نباشید چرا که شرکت سازنده، اپل، به تازگی اعلام کرده است که باگ موجود در برخی دستگاههای آیفون ۷ و ۷ پلاس مجهز به نسخه به روزرسانی شده سیستم عامل iOS ۱۱.۳ را تایید کرده است و این بدان معناست که در آینده ای نزدیک، با انتشار یک به روزرسانی جدیدتر این مشکل را به سرعت برطرف خواهد کرد.

موضوع وجود باگ و مشکل در برخی از دستگاههای الکترونیکی از جمله گوشی‌های آیفون موضوع جدید نیست و این اتفاق هر از گاهی با انتشار نسخه‌های جدیدی از سیستم عامل آی او اس رخ می دهد. اپل نیز در این گونه مواقع، مشکل موجود را تایید کرده و بلافاصله درصدد رفع آن بر می آید.

بنابراین با اینکه نسخه به روزرسانی کوچک و متخصری از این سیستم عامل جدید به تازگی منتشر شده است، انتظار می رود یک آپدیت کوچک دیگری هم در راه باشد تا بتواند مشکل مذکور را برطرف سازد.

این اطلاعات که از سوی وب سایت مک رومز منتشر شده است، به اسناد و مدارکی اشاره می کند که حاکی از پذیرش و تایید این باگ در آیفون ۷ و ۷ پلاس است.

این باگ موجب می شود که به طور ناگهانی، دکمه مروبط به اسپیکر مکالمه حین تماس صوتی یا حتی تصویری قطع شده و از کار بیفتد. بنابراین کاربران قادر خواهند بود به مکالمه خود ادامه دهند. این مشکل تاکنون بارها در وب سایت های مختلفی گزارش شده و موجب نارضایتی و ناخشنودی های فراوانی شده است.

در این اسناد آمده است که نمایندگی‌های مجاز اپل در کشورهای متعدد می توانند در صورت مراجعه کاربران برای حل این مشکل، در ابتدا تمامی اتصالات بلوتوثی دستگاه موردنظر را قطع کنند و در صورت عدم برطرف شدن آن، قسمت میکروفون و سخت افزارهای مربوط به تماس و ضبط صوتی را بررسی کنند.

هنوز معلوم نشده است که کاربران در صورت مراجعه به نمایندگی های مجاز اپل باید پول بدهند یا سرویس دهی آنها بابت این مشکل رایگان انجام خواهد شد.

سال گذشته بود که ۳۶ هزار افسر اداره پلیس نیویورک سیتی گوشی های ویندوزی خود را با آیفون‌ های ۷ یا ۷ پلاس تعویض کردند. با اینکه این افسران از موبایل های جدید به عنوان «فراترین ابزار مقابله با جرم» یاد کرده بودند، اما حالا مشکل در اسپیکر و میکروفون این گوشی ها می تواند عواقب جبران ناپذیری برای آنها و اپل به بار بیاورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید