مردم تامین کننده اصلی امنیت کشور هستند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
    کد خبر :266336

وزیر اطلاعات بر تسهیل امور اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تامین امنیت اقتصادی و پرهیز از اعمال غیر هوشمندانه که موجب نگرانی از سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود، تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری استان ایلام، با تاکید بر افزایش روحیه همدلی و هم‌افزایی میان مسئولان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم، اظهار کرد: اختلاف برای هیچ‌کس نفعی نخواهد داشت و پیامبر اکرم(ص) به پرهیز از دامن زدن به اختلافات تاکید کرده‌اند چرا که موجب زمین خوردن ملت‌ها می‌شود.

وی از مسئولان اداری استان خواست تا مشکلات و راهکارهای رفع آنها را به هیئت دولت ارائه دهند تا دستورات و تصمیم‌های لازم صادر و گرفته شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: لازمه‌ حمایت و توسعه تولیدات داخلی، برقراری امنیت پایدار به ویژه برای فعالان اقتصادی است.

علوی بر تسهیل امور اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تامین امنیت اقتصادی و پرهیز از اعمال غیر هوشمندانه که موجب نگرانی از سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود، تاکید کرد و گفت: باید امنیت و سلامت اقتصادی را باید با تدبیر و چاره‌اندیشی عقلایی به طور همزمان ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا،وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان راس جامعه اطلاعاتی کشور در اوج محبوبیت اجتماعی قرار دارد چرا که مردم وزارت اطلاعات را سپر ناامنی‌ها می‌دانند و دشمنان از آنها رعب و وحشت دارند.

وزیر اطلاعات مردم را تامین‌کننده اصلی امنیت دانست و گفت: توسعه و پیشرفت کشور در گرو حضور شاداب و همیشگی مردم در صحنه است.

به گزارش ایسنا، وزیر اطلاعات در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات مدیرکل اداره اطلاعات، مدیرکل جدید را منصوب و معرفی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید