چهارمین دوره آموزشی تخصصی کشت بافت گیاهی برگزار می شود

    کد خبر :249605

چهارمین دوره آموزشی تخصصی کشت بافت توسط پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش بازتاب به نقل از مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، چهارمین دوره آموزشی تخصصی کشت بافت گیاهان زراعی، باغی و زینتی با همکاری کارگروه زیست فناوری کشاورزی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک برگزار می شود.

در این دوره کوتاه مدت آموزشی و تخصصی که برای عموم دانشجویان و علاقه مندان به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه ریزی شده است، تکنیک های معمول آزمایشگاه کشت بافت مانند آماده سازی محیط کشت های پایه، آماده سازی هورمون ها و آنتی بیوتیک ها، سترون سازی بذر و بافت، نحوه جداسازی ریز نمونه، انتقال ریز نمونه به محیط کشت، نحوه سازگاری گیاهان با شرایط محیطی به صورت عملی و نظری آموزش داده می شود.

در انتهای این دوره آموزشی، به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر از سوی کارگروه کشاورزی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به زبان انگلیسی اعطا خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید