برندهایی که در شبکه‌های اجتماعی بیشتر به چشم می‌آیند

    کد خبر :212067

با ظهور شبکه‌های اجتماعی شرکت‌ها و برندها راه‌های جدیدی برای ارتباط بیشتر با مصرف‌کنندگان محصولاتشان پیدا کردند. همچنین امکان دسترسی به میلیون‌ها مصرف‌کننده خاص که برندها و شرکت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی فالو کردند، امکانات بی‌نظیری برای برندسازی در اختیار بازاریاب‌های بنگاه‌های اقتصادی قرار داد.

اما این تنها سود شبکه‌های اجتماعی برای برندها نبود. پدیده عکاسی سلفی همزمان امکانات دیگری را در اختیار برندها گذاشت که توجهی به آن نداشتند. تحلیل و بررسی شرکت برندواچ، برندهایی را که در شبکه‌های اجتماعی بیشتر دیده شده‌اند را معرفی کرد. برندهایی که لوگوی آنها در عکس‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

پدیده عکاسی از غذاها و خوراکی‌ها، شرکت مک‌دونالد را در صدر این فهرست قرار داد. آرم و نشان شرکت مک‌دونالد به طور میانگین در یک ماه در ۹۰۰ هزار عکس در اینستاگرام و توییتر دیده شده است. نایک و آدیداس شرکت‌های دوم و سوم این فهرست هستند که لوگوهایشان در عکس‌های سلفی ورزشی و عکس‌های ورزشکاران حرفه‌ای دیده شده است.

در کمال تعجب، برند اپل هفتمین برند این فهرست است. بسیاری فکر می‌کردند که عکاسی سلفی مقابل آینه با تلفن‌های همراه آیفون نام این برند را در رتبه بالاتری قرار دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید