یسنی “فعلاً” از مرگ حتمی نجات یافت!

    کد خبر :180266

مدیر روابط عمومی بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طبق پیگیری‌های تیم پزشکی یسنی که ۲۶ آذرماه توسط پدرش از ناحیه شکم دچار آسیب شده بود، فعلاً از مرگ حتمی نجات یافت.

فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط یسنی بعد از عمل جراحی که بر روی روده او انجام شد بهتر شده هرچند که روده باریک خود را از دست داده است.

وی افزود: در حال حاضر سطح هوشیاری‌اش 9 است و باید به ۱۵ برسد که این مسئله امید به بهتر شدن شرایط او را بالا برده است اما نمی‌توان به‌طور قطعی زنده ماندن وی را تضمین کرد.

مدیر روابط عمومی بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این‌که این کودک اکنون در بیمارستان کودکان بندرعباس تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، تصریح کرد: متأسفانه از دست دادن روده باریک مشکلاتی را برای یسنی به وجود آورده که شرایط جسمانی‌اش را تهدید می‌کند، اما به‌طور شبانه‌روزی تحت مراقبت تیم پزشکی قرار دارد و امیدواریم که شرایط جسمی‌اش بهتر شود.

به گزارش ایسنا، پدر یسنی در بازداشت بسر می‌برد و طبق اظهارات دادگستری هرمزگان این پرونده خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

“یسنی” دختر ۲ ساله‌ هرمزگانی است که با ضربات چاقو مورد آزار و اذیت پدرش بعد از مصرف شیشه قرارگرفته بود، اکنون در کما به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، 26 آذرماه بود که مادر برای رساندن فرزندش به مدرسه، یسنی دوساله‌ را تحویل همسرش داد و در زمان بازگشت به خانه دختربچه‌اش را غرق در خون‌ روی زمین می‌بیند که با ورود پلیس و اورژانس این کودک دوساله به بیمارستان انتقال پیدا می‌کند!

تیم پزشکی سریع وارد عمل شده و دختر کوچولو برای مداوا به بیمارستان فاطمه الزهراء حاجی‌آباد انتقال یافت . پزشکان پس از معاینه دختر دوساله متوجه ضربات سختی به قسمت شکم و ران کودک می‌شوند که با اعتراف پدر وی مبنی بر این‌که در حالت توهم و اختیار اعمالش را نداشته، مواجه می‌شوند.

این کودک دوساله بعد از معاینه پزشکی به مرکز استان اعزام و پدر او نیز به مراجع قانونی تحویل داده شد.

این فرد پس از تحویل به مراجع قانونی گفت: پس از مصرف شیشه نمی‌دانم چگونه این اتفاق رخ داد اما زمانی که به خودم آمدم، مقابل پیکر غرق در خون فرزندم در بیمارستان بودم!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید