خواننده مطرح پاپ همبازی النازشاکردوست شد!

    کد خبر :113049

«سینا حجازی»، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، برای اولین بار، مقابل دوربین سینما قرار می گیرد.

خواننده موسیقی پاپبه  کشورمان که چند وقتی است فعالیت های خود را، از اجرای کنسرت گرفته تا انتشار آلبوم و خوانندگی تیتراژ، به صورت رسمی دنبال می کند، این بار برای بازی در فیلمی از «فرزاد مؤتمن»، پا به عرصه سینما می نهد. فیلم «سراسر شب»، تازه ترین اثر سینماییِ «فرزاد مؤتمن» است که قرار است در آن حجازی، برای اولین بار به ایفای نقش بپردازد و این در حالیست که حضور «الناز شاکر دوست»، بازیگر شناخته شده سینمای ایران نیز در این فیلم به قطعیت رسیده است.

فیلمنامه «سراسر شب» را «زامیاد سعدوندیان» و «فرزاد موتمن» مشترکا نوشته اند که این اثر یک درام معاصر است. داستان فیلم درباره دختری به نام «مهتا» است که برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می‌رود تا با یافتن پاسخی برای سوالاتش پیرامون اتفاقی که برای مریم افتاده پیدا کند، اما در این میان…فیلمنامه پس از بازنویسی های چندین باره و بررسی های مختلف، به تازگی آماده ساخت شده است.

«فرزاد مؤتمن» درباره اثر جدیدش عنوان کرده است که «سراسر شب» یک درام عشقی خیابانی و در عین حال یک فیلم مولتی ژانر است و شما رگه‌هایی از ژانرهای مختلف را در آن می‌توانید ببینید. این فیلم در واقع اولین فیلمی است که فیلمنامه آن را خودم نوشته‌ام و به نوعی اگر این فیلم ساخته شود، نخستین فیلم من است و گویی هر چه تاکنون ساخته‌ام، تمرینی بوده برای ساخت این فیلم سینمایی.

«جواد نوروز بیگی» تهیه کننده فیلم تازه مؤتمن است. همچنین گفته می شود که «امیر جعفری»، از دیگر بازیگران این فیلم می باشد. «فرزاد مؤتمن» پیش از این، فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» را کارگردانی کرده بود که در سی ‌و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و هنوز اکران نشده است.

شایان ذکر است که از «سینا حجازی»، آلبوم «رویا» پیش از این راهی بازار موسیقی شده و این خواننده فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید