۷۰ هزار بسته پذیرایی و ۷۵ هزار آب آشامیدنی توزیع می شود

    کد خبر :29503

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از توزیع ۷۰ هزار بسته پذیرایی و ۷۵ هزار بطری آب آشامیدنی در میان زائران روزه دار حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین رحیمی با اعلام این خبر گفت: ۷۰ هزار بسته پذیرایی شامل آب آشامیدنی، نان غنی شده، آبمیوه، شیر ،خرما ، گردو ، پنیر و حلوا شکری از روز قبل برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر ایشان ارسال می شود تا پذیرا زائران روزه دار باشیم.

رحیمی افزود: امسال با توجه به مصادف شدن  ایام ارتحال حضرت  امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان در بسته‌های پذیرایی از اقلام غذایی ویژه این ماه مبارک از قبیل ؛ شیر ، خرما و حلوا شکری استفاده شده است  این بسته‌ها در ایستگاه‌های پذیرایی اختصاصی  شهرداری تهران که توسط نیروهای مناطق ۲۲ گانه شهرداری ، میان زائران روزه دار توزیع می شود.

وی افزود: با توجه به گرمی هوا تهیه ۷۵ هزار بطری آب آشامیدنی علاوه بر بسته‌های پذیرایی یکی دیگر از تمهیدات این سازمان در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

رحیمی گفت: آماده سازی بسته های پذیرایی در فضای کاملا بهداشتی و تحت نظارت سازمان از ۹ خرداد ماه آغاز شده است و امروز پایان می یابد.

گفتنی است، ارسال این بسته‌ها توسط۵  تریلی و ۴کامیون از محل آماده سازی بسته‌ها به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) جهت توزیع بین زائران روزه دار در مراسم بیست  وهشتمین سالگردارتحال امام خمینی (ره) ، از امروز آغاز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید