۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار در سراسر جهان

    کد خبر :1095633

روزنامه جروزالم پست فهرستی از ۵۰ شخصیت یهودی را منتشر کرد که آنها را «نفوذترین» در میان تمام یهودیان، چه در اسرائیل و چه در سراسر جهان توصیف کرد، که در رأس آنها همسر کامیلا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده و نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات قرار دارد. این فهرست همچنین شامل چهره‌های مشهور بین المللی در زمینه‌های رسانه‌ای، سیاسی و غیره بود.

اول – وکیل آمریکایی داگ ایموف، شوهر معاون رئیس جمهور جو بایدن هریس.

۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار

دوم: جاش شاپیرو، فرماندار پنسیلوانیا.

۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار

سوم – بیل آکمن، میلیاردر آمریکایی که با یهودستیزی در دانشگاه‌ها مبارزه می‌کند.

۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار

چهارم: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا.

۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار

پنجم – بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، که روزنامه جروزالم پست او را “منزوی و فرار از مسئولیت” توصیف کرد.

ایتامار بن گویر، که این روزنامه نوشت وی در حال تغییر شکل امنیت اسرائیل از خوب به بد است و پس از آن دیوید بارنیا، مدیر موساد و یواو گالانت، وزیر دفاع پس از آن قرار گرفتند.

۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار

کلودیا شینباوم، رئیس جمهور مکزیک در جایگاه دوازدهم و رئیس جمهور اسرائیل، آیزاک هرتزوگ، در رتبه چهاردهم قرار گرفت و پس از آن، رئیس ستاد ارتش، هرتزی هالیوی و سپس وزیر دارایی، بزالل اسموتریچ قرار گرفتند.

این روزنامه اسرائیلی در جایگاه نوزدهم رونن بار، مدیر اطلاعات داخلی (شین بت) را قرار داد و جایگاه بیستم را به اریک فینگرهوت که میلیون‌ها دلار برای شهرهایی تحت تأثیر عملیات طوفان الاقصی جمع آوری کرد، اختصاص داد.

۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، که روزنامه جروزالم پست او را “نمونه ای از دموکراسی” توصیف کرد، در رتبه ۲۲ قرار گرفت.

در جایگاه بیست و سوم، لری آلیسون، پیمانکار، و امیر یارون، که مسئول تضمین ثبات اقتصاد اسرائیل است، در جایگاه بیست و ششم قرار گرفت. مارک زاکربرگ، مالک متا، فیس‌بوک و واتس‌اپ، در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و این روزنامه او را نمادی از موفقیت کارآفرینی یهودیان توصیف کرد و در جایگاه ۳۳ آسف کوچان که به شکل گیری کل صحنه جنگ سایبری در اسرائیل کمک کرد، قرار گرفت.

۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار

سرولیک آینهورن در رتبه ۴۲ و ویکتوریا استارمر، همسر نخست وزیر بریتانیا، در جایگاه بعدی قرار دارد.

۵۰ شخصیت یهودی تأثیرگذار

در جایگاه چهل و پنجم، دنی دانون، دیپلماتی که از اسرائیل در شورای امنیت سازمان ملل متحد دفاع می‌کرد، قرار گرفت و جایگاه چهل و هفتم را دانیل هایموویچ، رئیس دانشگاه بن گوریون در نقف به خود اختصاص داد.

این روزنامه گروهی را در انتهای فهرست انتخاب کرد که شامل دخترانی فعال در صنعت مدل هستند و می‌گوید که آن‌ها با جذابیت خود از اسرائیل دفاع کرده‌اند.

شفقنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید