یک پای تحریم های ضد ایرانی سعید جلیلی است

  • سیاسی
  • شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ۲۰:۴۵
    کد خبر :1076879

رئیس ستاد پزشکیان گفت: گفتمان بین دو نامزدها بسیار شفاف است؛ یک کاندیدا طرفدار وضع موجود ؛ خشونت وتحریم FATF است اما طرف دیگر آقای پزشکیان طرفدار برداشتن تحریم‌ها و گفتگو است.

به گزارش همشهری آنلاین،‌  علی عبدالعلی‌زاده افزود: ما به کارایی و جهان بینی اشخاص باید رأی بدهیم. در گذشته قرار بود از بین ۸ دیدگاه یک نفر را انتخاب کنیم اما حالا از بین دو نفر باید انتخاب کنیم؛ یک سیاه و یک سفید. سیاه کیست ؟ اندیشه های آقای جلیلی یا آقای پزشکیان

وی ادامه داد: رئیس جمهور بعنوان مقام دوم کشور نخستین مسئولیتش برنامه توسعه کشور است .

عبدالعلی‌زاده گفت: تحریم‌هایی که علیه ایران صادر شد یک پایش آقای جلیلی است. اگر می خواهیم آینده کشورمان را تعیین کنیم باید به تشریح عملکرد دو نامزد اقدام کنیم.آقای جلیلی سابقه اجرایی‌اش صفر است اما در کارشکنی سابقه اش درخشان است. اما آقای پزشکیان یک عنصر کاملا اجرایی است.

 

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمدرضا گفت:

    آقای عبدالعلی زاده! شما راحت به افراد توهین می کنید.شما بودیدکه به شهید رئیسی گفتید پنج کلاسی و دل آن شهید را آزردید.خدا ازتان نخواهد گذشت.حالا هم به راحتی نسبت کارشکنی به آقای جلیلی می دهید.خدا جزای حرف های ناصواب شما را بدهد.

  2. محمدرضا گفت:
    موافقم ۱

    این بنده خدا ۲۴ ساله نتونسته یه زن برای خودش بگیره چرا که ترسیده نتونه از پس اداره اش بربیاد چطور میخواد یه مملکت رو اداره کنه.اگر می خواهید مملکت به فنا بره به ایشون رای بدهبد.

دیدگاهتان را بنویسید