یحیی سریع: با موشک هایپر سونیک، تل‌آویو را هدف قرار دادیم

    کد خبر :1091968
یحیی سریع موشک هایپر سونیک تل‌آویو

«یحیی سریع» سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن امروز(یکشنبه) اعلام کرد که نیروهایش طی یک عملیات نظامی کیفی یک هدف نظامی در یافا را با موشک مافوق صوت جدیدی به نام «هایپر سونیک» هدف قرار داده‌اند.

وبگاه شبکه الجزیره نوشت: «سخنگوی نظامی انصارالله با بیان اینکه تجاوزات آمریکا و انگلیس مانع از پیروزی ما بر ظلم و ستم فلسطینی‌ها نخواهد شد گفت که این موشک مافوق صوت مسافت تخمینی ۲۴۰۰ کیلومتر را در ۱۱ و نیم دقیقه طی کرده و پدافند دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماند».

سخنگوی نظامی انصارالله تأکید کرد که این عملیات در چارچوب مرحله پنجم و نقطه اوج تلاش ما برای توسعه فناوری موشکی است و با نزدیک شدن به سالگرد هفت اکتبر، اسرائیل باید منتظر عملیات‌های باکیفیت‌تری باشد.

در همین رابطه؛ الاسد، از اعضای دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به عملیات موشکی این کشور در عمق فلسطین اشغالی چه در پناهگاه‌ها در زیر زمین باشید یا بیرون از آن‌ها، باید به‌دقت بعدازظهر امروز به سخنرانی رهبر بزرگ [انصارالله] گوش فرا دهید؛ رهبری که واقعیت را می‌گوید و باصداقت عمل می‌کند. غافلگیری‌ها در راه هستند.

به گزارش شفقنا؛ به دنبال فعال شدن آژیر خطر در تل‌آویو حدود ۲ میلیون اسرائیلی به پناهگاه‌ها رفته‌اند و دست کم ۹ اسرائیلی کشته شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید