گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ چنین طراحی دارد

    کد خبر :887806

سامسونگ مشغول آماده کردن گوشی‌های جدیدی از سری Galaxy A برای سال 2022 است که Galaxy A23 ،Galaxy A33 ،Galaxy A53 و Galaxy A73 از جمله آنها هستند. اخیراً رندرهایی از گلکسی A23 5G منتشر شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ بر اساس شایعات ممکن است برخی از گوشی‌های جدید سری گلکسی A همین ماه یا نهایتاً ماه میلادی آینده از راه برسند. یکی از این مدل‌ها گلکسی A23 است که رندرهای افشا شده از سوی Steve Hemmerstoffer و CollegeDunia طراحی آن را از تقریباً تمامی زوایا نشان می‌دهد.

بر اساس این رندرها به نظر می‌رسد سامسونگ از طراحی مشابه گوشی‌های سال قبل سری Galaxy A در مدل‌های سال 2022 استفاده می‌کند. طبق همین رندرها به نظر می‌رسد گوشی گلکسی A23 5G دارای ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های نمایشگر نسبتاً ضخیم است. طراحی پنل پشتی گلکسی A23 مشابه مدل‌های سال قبل چون گلکسی A32، گلکسی A52 و گلکسی A72 است. ابعاد این گوشی 165.4x77x8.5 میلی متر عنوان شده که در بخش دوربین پشتی یا ضخیم‌ترین نقطه آن به 10.3 میلی متر می‌رسد.

 

 

بر روی لبه سمت راست گوشی گلکسی A23 سامسونگ دکمه‌های کنترل صدا و خاموش-روشن قرار دارد که حسگر اثر انگشت بر روی آن تعبیه شده است. بر روی لبه بالایی هم میکروفن دوم دستگاه و بر روی لبه پایینی جک هدفون 3.5 میلی متری، درگاه USB-C، توری بلندگو و میکروفن اصلی آن قرار دارد. سیم کارت این گوشی در لبه سمت چپ آن نصب می‌شود.

بدیهی است در این مقطع مشخصاً رسمی در کار نیست اما شایعات حاکی از وجود صفحه نمایش 6.6 اینچی، دوربین پشتی چهارتایی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین التراواید 5 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی هستند. گفته می‌شود برای دوربین اصلی از حسگر 50 مگاپیکسلی ساخت SK Hynix با لرزش گیر اپتیکال استفاده شده است.

متأسفانه اطلاعات بیشتری درباره گوشی گلکسی A23 سامسونگ در دست نیست اما احتمالاً در دو نسخه 5G و 4G عرضه شود. گلکسی A23 5G جایگزین مدل کنونی A22 5G خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید