گوشی شیائومی 15 پرچمدار با طراحی جذاب در راه است

    کد خبر :1096199
گوشی شیائومی 15 پرچمدار با طراحی جذاب در راه است

علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند در حال حاضر منتظر عرضه گوشی‌های جدید برای سال 2025 هستند. شیائومی قرار است یکی از اولین پرچمداران اصلی سال 2025، شیائومی 15 پرو را رونمایی کند.

بازتاب-شایان ذکر است که Xiaomi 15 Pro می‌تواند اولین گوشی هوشمندی باشد که با پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 عرضه می‌شود. افشای اخیر اولین نگاه ما به گوشی را به ما می‌دهد و همچنین برخی از مشخصات کلیدی گوشی پرچمدار آینده را فاش می‌کند.

سری شیائومی 15 شامل چندین نسخه از جمله شیائومی 15، شیائومی 15 پرو و ​​شیائومی 15 اولترا می‌شود. با این حال، گزارش اخیر بر روی Xiaomi 15 Pro تمرکز دارد. انتظار داریم این گوشی زبان طراحی مشابه مدل‌های قبلی خود را حفظ کند، اما ممکن است باتری و نمایشگر بزرگ‌تری را در خود جای دهد. این گوشی می‌تواند در رنگ‌های سیاه، سفید و نقره‌ای با نسخه تیتانیومی ویژه برای کسانی که به دنبال مدل خاص هستند، عرضه شود. در سوی دیگر شیائومی 15 پرو دارای پنل نمایشگر 6.78 اینچی با انحنا امولد 2K با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد که توسط TCL ساخته شده است.

گوشی شیائومی 15 پرچمدار با طراحی جذاب در راه است

شیائومی می‌تواند پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 را با حداکثر 16 گیگابایت رم همراه کند و همچنین می‌تواند گزینه‌های ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت را ارائه دهد. بر اساس این گزارش، شیائومی 15 پرو می‌تواند با دوربین سه‌گانه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سری Light Fusion 900 با دیافراگم f/1.4، لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله ماکرو 50 مگاپیکسلی جدید سونی IMX858 5X عرضه شود. برای سلفی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. شیائومی قادر است به همکاری خود با لایکا برای سیستم دوربین در سری Xiaomi 15 خود نیز ادامه دهد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که شیائومی می‌تواند پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای سری شیائومی 15 ارائه دهد، یک سال بیشتر از آنچه در حال حاضر برای سری شیائومی 14 ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه شیائومی 15 پرو می‌توان به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو و استاندارد IP68 اشاره کرد. این گوشی می‌تواند یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی داشته باشد که می‌تواند با شارژ سیمی 90 واتی، شارژ بی‌سیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم 10 واتی همراه شود. شیائومی 15 پرو ممکن است دارای HyperOS 2.0 باشد که مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

انتظار داریم که شیائومی بتواند سری 15 را این ماه در چین رونمایی کند و احتمالاً اوایل سال آینده عرضه جهانی آن انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید