گوشی آنر پلی 50 پلاس یک اقتصادی خوش استایل

    کد خبر :1025960
آنر پلی 50 پلاس

شرکت آنر به تازگی محصول میان رده جدیدی را معرفی کرد که به عنوان آنر پلی 50 پلاس شناخته شده و از طراحی و مشخصات قابل توجهی برخوردار است.

بازتاب-تازه وارد آنر در بخش گوشی‌های اقتصادی و میان رده قرار می‌گیرد که به پشتیبانی شبکه 5G هم می‌پردازد. دستگاه دارای جلوه ظاهری قابل توجهی بوده و با قیمت 195 دلاری قابل تهیه است. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

آنر پلی 50 پلاس دارای ابعاد 166 در 76 در 8.2 میلیمتر بوده و وزن 199 گرمی دارد. این دستگاه کاملا بدنه پلاستیکی داشته و از نمایشگر حفره دار و نسبتا کم حاشیه بهره می‌برد. همچنین باید به حسگر اثرانگشت جانبی، پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

گوشی مذکور در عقب طراحی هاشور زده داشته که در زیر نور رنگ متفاوتی پیدا می‌کند. همچنین باید به دو ماژول بزرگ دوربین دایره‌ای زیر هم اشاره داشت. با تمام این اوصاف محصول جدید آنر جذاب جلوه می‌کند.

 

نمایشگر و دوربین

آنر پلی 50 پلاس به نمایشگر TFT LCD با سایز 6.8 اینچی و وضوح FHD+ مجهز شد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 90 هرتزی بوده و شدت روشنایی 850 نیتی دارد. در سوی دیگر باید به حسگر واید 50 مگاپیکسل و حسگر عمق 2 مگاپیکسل پرداخت. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل هم شامل این مدل شده است. هر دو حسگر عقب و جلو توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسل را دارند.

 

آنر پلی 50 پلاس

 

سخت افزار و باتری

این گوشی به پردازنده دیمنسیتی 6020 مدیاتک با 8 تا 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا مجهز است. در سوی دیگر باید به باتری پرظرفیت 6000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 35 وات اشاره کرد. محصول جدید آنر با سیستم عامل اندروید 13 قابل تهیه است.

 

تاریخ عرضه و قیمت

این گوشی مشکی، نقره‌ای، بنفش و سبز با قیمت 195 دلار قابل تهیه است. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت آنر مراجعه کنید و احتمالا بزودی ابتدا در چین و سپس در سایر نقاط قابل تهیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید