گلکسی S20 سامسونگ با یک باگ نرم افزاری عجیب رو به روست

    کد خبر :903436

بر اساس پست‌های منتشر شده در توئیتر، انجمن Reddit و تالارهای گفتمان مشتریان سامسونگ به‌نظر می‌رسد که تعدادی از کاربران گوشی‌های سری گلکسی S20 کماکان با نمایشگر دستگاه‌های خود دچار مشکل هستند.

بازتاب” _ظاهرا روی نمایشگر تعدادی از هندست‌های این خانواده، خطوط عمودی باریک با رنگ‌آمیزی سبز یا صورتی نمایان می‌شوند. برخی پست‌های منتشر شده ادعا می‌کنند که این مشکل بلافاصله پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری ایجاد شده است؛ در حالی‌که برخی دیگر خاطرنشان می‌کنند که این خطوط باریک پس از پایان دوران گارانتی گوشی‌ها روی نمایشگرهای آنها ظاهر می‌شوند.

اگرچه برخی پست‌ها اخیرا توسط کاربران منتشر شده است؛ اما زمان انتشار برخی دیگر به سال 2021 بازمی‌گردد. در جولای سال گذشته اعلام شد که مشکلات صفحه‌نمایش گلکسی S20 به‌دنبال استفاده از آن پس از گذشت تقریبا 1 سال آشکار می‌شوند. در آن مقطع زمانی، سوسو زدن نمایشگر با رنگ‌های سبز و سفید یکی از مشکلات قابل رویت روی نمایشگر هندست به‌شمار می‌رفت. بر اساس پست‌های منتشر شده حداقل یکی از کاربران گلکسی S20 با مراجعه به سامسونگ اقدام به تعمیر نمایشگر هندست خود نموده است. اما پس از گذشت 9 ماه، اکنون کاربران در حالی با این مشکل مواجه هستند که گوشی آنها احتمالا از پوشش گارانتی خارج شده و این افراد به منطور تعمیر نمایشگر هندست بایستی از جیب خود هزینه کنند.

چنان‌چه سامسونگ بخواهد تقصیر را به گردن صاحبان هندست‌ها انداخته و آسیب فیزیکی ناشی از سقوط را به‌عنوان علت مشکل اعلام نماید؛ در این‌صورت کاربران می‌توانند به تعداد زیاد شکایات مشابه مطرح شده در انجمن‌ها اشاره نموده و نشان دهند که بروز این مشکل در دستگاه‌های گلکسی یک پدیده کاملا شایع بوده و این موضوع از تصادف یا بی‌احتیاطی مالکان دستگاه‌ها ناشی نشده است.

یکی از کاربران توئیتر با شناسه shrinu16@ ضمن انتشار پستی اعلام کرد: “من گوشی خود را تنها 15 ماه قبل خریداری کردم. اسمارت‌فون گلکسی S20 پلاس من تا به امروز با هیچ‌گونه سقوط یا ضربه‌ای مواجه نشده بود؛ اما عصر امروز یک خط سبزرنگ روی نمایشگر تلفن همراه من ظاهر شد. این مشکل پس از دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری و پایان دوران گارانتی دستگاه ایجاد شده است.”

با این‌حال برخی کاربران سری گلکسی S20 نسبت به سایرین خوش‌شانس‌تر هستند. یکی از کاربران انجمن Reddit با شناسه bananabanana9876 اعلام کرد: “از عمر گوشی من هنوز بیش از 1 ماه نگذشته است؛ بنابراین دستگاه کماکان تحت پوشش گارانتی قرار داشت. من دستگاه معیوب خود را به فروشگاه خدمات سامسونگ برده و آنها اعلام کردند که به قطعه یدکی دسترسی ندارند؛ لذا کل هزینه پرداخت شده برای خریداری هندست را عودت خواهند داد. من تصور می‌کنم که با وجود بدشانسی یک فرد خوش‌شانس هستم.” همچنین این فرد خطاب به کاربران سری گلکسی S20 در انجمن Reddit اعلام کرد که از نصب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری روی دستگاه‌های گلکسی S20 خود خودداری نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید