گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ با تغییر چشم نواز همراه است

    کد خبر :1088366
گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ با تغییر چشم نواز همراه است

طراحی گوشی گلکسی اس 25 اولترا در اوایل ماه از طریق رندر فاش شد که تنها گوشه‌های نسبتا گردتر و حاشیه باریک‌تر را نشان می‌داد.

بازتاب- در جدیدترین اخبار، Ice Universe رندر دقیق‌تری از گوشی به اشتراک گذاشته که نمایه جانبی آن را نیز آشکار می‌کند. همانطور که از تصویر مشخص است، انتظار داریم دستگاه آینده با اضلاع کاملاً صاف عرضه شود. در حالی که این شرکت در چند سال گذشته تغییرات جزئی در قاب میانی ایجاد کرد، این رندر فاش شده حاکی از تغییر بزرگی در طراحی است.

در صورت صحت، پرچمدار آینده گلکسی می‌تواند شباهت بیشتری به دستگاه‌های اخیر میزو با اضلاع صاف و گوشه‌های کمی گرد نسبت به گلکسی اس 24 اولترا داشته باشد. با این وجود، مهم است که به خاطر داشته باشید که رندر از یک منبع غیررسمی تهیه شده و هنوز زمان برای تغییر این شرکت وجود دارد. همانطور که گفته شد، طرفداران باید آن را شایعه بدانند تا زمانی که تایید نشود.

گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ با تغییر چشم نواز همراه است

در یک افشای قبلی اشاره شده بود که گوشی کمی باریک‌تر می‌شود، اما به لطف حاشیه‌های باریک‌تر، پنل وسیع‌تری را در خود جای داده است. به طور خاص، عرض S25 Ultra با آیفون 16 پرو مکس برابر است. نمایشگر S25 Ultra نیز کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود. این گوشی در سه ماهه اول سال 2025 عرضه می‌شود و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت می‌گیرد.

گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ با تغییر چشم نواز همراه است

ممکن است از 200 مگاپیکسل ISOCELL HP2 به عنوان سنسور اصلی، یک تله فوتو 50 مگاپیکسلی (ارتقا از 10 مگاپیکسل) با زوم 3 برابری و یک سنسور تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی استفاده کند. همچنین گفته شده این گوشی از نسخه جدید سنسور 1/2.76 اینچی JN1 برای دوربین فوق عریض استفاده می‌کند که وضوح 50 مگاپیکسل دارد. همچنین گزارش شده که یکی از لنزهای تله فوتو دارای سنسور ISOCELL 1/3 اینچی است که وضوح و پایداری عکس‌های زوم شده را بهبود می‌بخشد.

این می‌تواند تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی باشد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا سامسونگ در نهایت این محصول خود را معرفی کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید