گروپ وان از اولین باتری یون پتاسیم 18650 جهان رونمایی کرد

    کد خبر :1084212
گروپ وان از اولین باتری یون پتاسیم 18650 جهان رونمایی کرد

گروپ وان با معرفی اولین باتری استوانه ای یون پتاسیم 18650 در جهان، پیشرفت چشمگیری در فناوری باتری داشته است.

بازتاب– این توسعه نوآورانه می‌تواند جایگزین مناسبی برای باتری‌های لیتیوم یون غالب باشد و نگرانی‌های مربوط به محدودیت‌های زنجیره تامین و اثرات زیست‌محیطی را برطرف کند. برخلاف باتری‌های لیتیوم یونی، باتری‌های یون پتاسیم از یون‌های پتاسیم به عنوان حامل شارژ استفاده می‌کنند.

علی‌رغم شیمی متفاوت، آنها استاندارد 18650 را حفظ می‌کنند و از سازگاری با دستگاه‌ها و زیرساخت‌های موجود اطمینان می‌دهند. باتری جدید دارای ولتاژ نامی 3.7 ولت و چگالی انرژی قابل مقایسه با باتری‌های لیتیوم آهن فسفات است که آن را برای طیف گسترده‌ای از کاربردها مناسب می‌کند. باتری‌های یون پتاسیم مزیت استفاده از اجزای تجاری در دسترس مانند آندها و جداکننده‌های گرافیت را دارند که وابستگی به مواد معدنی حیاتی مانند نیکل، کبالت و لیتیوم را کاهش می‌دهد.

این می تواند منجر به زنجیره تامین پایدارتر و هزینه‌های تولید کمتر شود. باتمام این اوصاف می‌توانیم شاهد تولید باتری‌هایی باشیم که دوام بالاتر، عمرباتری طولانی و استقامت بیشتر دارد. مشخص نیست این مدل باتری‌ها چه زمانی عرضه خواهند شد و پیدا نیست چه زمانی به تولید انبوه می‌رسد و فعلا معرفی تجاری آن صورت گرفته است. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت مورد اشاره مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید