گردن زنی مهران غفوریان و پژمان بازغی

    کد خبر :1087766

سامان سالور در اولین تجربه سریال‌سازی خود در شبکه نمایش خانگی به سراغ یک داستان جنایی رفته، «گردن زنی» با بازی سمیرا حسن‌پور، حسن معجونی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، مهران غفوریان، رویا نونهالی که تهیه‌کنندگی‌اش را علی قربان‌زاده برعهده دارد.

همشهری آنلاین: چند وقت پیش سامان سالور کارگردان سینما عکسی با علی قربان‌زاده به همراه سمیرا اعلایی دستیار کارگردان و مدیر تولید سینما منتشر کرد؛ عکسی که بعد از مدت‌ها حضور قربان زاده را نشان می‌داد. بازیگری که زمانی با حضور در سریال‌ و فیلم‌های مختلف طرفداران خودش را داشت.حالا بعد از مدتی از انتشار عکس؛ گفته می‌شود که علی‌ قربان‌زاده قرار است در مقام تهیه‌کنندگی با سالور همکاری داشته باشد. «گردن‌زنی» جدیدترین سریال سامان سالور است که به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خود را آغاز می‌کند.

«سه کام حبس» آخرین فیلم سالور در سینماست که سال ۹۸ اکران شد و بعدتر به شبکه نمایش خانگی آمد. «گردن‌زنی» اولین سریال این کارگردان ۴۸ ساله در شبکه نمایش خانگی است.

هنوز اطلاعاتی کامل از بازیگران این سریال بیرون نیامده اما عنوالن می‌شود در این سریال جنایی بازیگرانی چون، سمیرا حسن پور، حسن معجونی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، مهران غفوریان، رویا نونهالی و … بازی می‌کنند.

گفته می شود زامیاد سعدوندیان سناریو «گردن‌زنی» را نوشته و داستان درباره کارگاهی است که پرونده پیچیده‌ای را در دست دارد. عروسی که گویا به یک جنایت ختم می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید