چگونه رمز وای فای آیفون خود را به اشتراک بگذارید

    کد خبر :997458
وای فای آیفون

اگر در به خاطر سپردن رمز وای فای خود مشکل دارید و می‌خواهید آن را با دوستان یا بازدیدکنندگان خود به اشتراک بگذارید، اپل ابزار مفیدی دارد که به شما امکان می‌دهد رمز عبور وای فای خود را در آیفون به اشتراک بگذارید.

بازتاب- این ویژگی طراحی شده است تا به شما کمک کند به راحتی دستگاه دیگری را به شبکه خود متصل کنید، بدون اینکه رمز عبور خود را به خاطر بسپارید، تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه موجود متصل به شبکه WiFi شما است.

زمانی که دوستانی در اطراف دارید که می‌خواهید اجازه دهید از WiFi استفاده کنند، یا زمانی که در حال راه‌اندازی دستگاه جدیدی مانند iPhone یا iPad جدید یا حتی مک جدید هستید، می‌تواند مفید باشد. این کار را بسیار ساده‌تر از به خاطر سپردن رمز عبور و همچنین اضافه کردن دستی آن به دستگاه دیگری می‌کند. در این مطلب قصد داریم نحوه اشتراک گذاری رمز وای فای آیفون را شرح دهیم.

چگونه رمز وای فای را در آیفون به اشتراک می‌گذاریم؟

وای فای آیفون

کاری که باید انجام دهید این است، دستگاهی را که می‌خواهید به شبکه WiFi متصل کنید باز کنید. سپس باید به Settings > WiFi بروید و شبکه WiFi را که می‌خواهید به آن متصل شوید انتخاب کنید. سپس اعلان رمز عبور در آن دستگاه رویت می‌شود. هنگامی که اعلان رمز عبور در دستگاه جدید رویت شد، iPhone یا iPad خود را که به شبکه WiFi شما متصل است، را باز کرده و به صفحه اصلی بروید. دستگاه را نزدیک دستگاه جدیدی که می‌خواهید به وای فای متصل کنید قرار دهید.

سپس از شما خواسته می‌شود تا رمز عبور خود را با این دستگاه جدید به اشتراک بگذارید، روی Share Password در آیفون کلیک کنید و رمز عبور در دستگاه جدید به اشتراک گذاشته خواهد شد. سپس می‌توانید روی Done در آیفون خود کلیک کنید و دستگاه جدید اکنون به شبکه WiFi شما متصل بوده و آماده اتصال است.

دستگاه جدید یا دستگاه دوست شما می‌تواند هر زمان که در محدوده باشد به شبکه WiFi  متصل شود زیرا رمز عبور به طور خودکار در دستگاه جدید ذخیره می‌شود. این برای اعضای خانواده یا دوستانی که مرتباً از شما دیدن می‌کنند مفید است زیرا به راحتی می‌توانند به WiFi متصل شوند. این یک ویژگی بسیار مفید برای زمانی است که می‌خواهید به راحتی شخصی را به شبکه وای فای خود در خانه یا محل کار خود وصل کنید بدون اینکه لازم باشد رمز عبور شبکه را به خاطر بسپارید. همچنین بسیار سریع‌تر از تایپ دستی رمز عبور هنگام تنظیم دستگاه جدید است.

آیفون (iPhone) یک تلفن همراه هوشمند است که توسط شرکت اپل (Apple) طراحی و توسعه داده شده است. آیفون اولین بار در سال ۲۰۰۷ معرفی شد و در حال حاضر به عنوان یکی از محصولات پرفروش و محبوب در بازار تلفن همراه به شمار می‌رود. آیفون با سیستم عامل iOS کار می‌کند و از امکاناتی مانند دوربین‌های پیشرفته، ارتباط بی‌سیم، GPS، بلوتوث، صفحه نمایش تمام‌صفحه و امنیت بالا برخوردار است.

همچنین، با استفاده از برنامه‌های مختلف می‌توانید به آیفون خودوظایف مختلفی را محول کنید، از جمله ارسال و دریافت پیام‌های متنی، تماس صوتی و تصویری، مرور اینترنت، پخش موسیقی و ویدئو، ویرایش عکس و فیلم و مدیریت ایمیل و تقویم. همچنین، با استفاده از برنامه‌های اختصاصی اپل مانند Siri، Apple Pay، Apple Music و iCloud، می‌توانید تجربه کار با آیفون را بهبود بخشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید