چهار ویژگی بزرگ گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

    کد خبر :1079768
چهار ویژگی بزرگ گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

گلکسی زد فولد 6 یک گوشی تاشو فولد بوده که در 10 جولای رونمایی شد و از مشخصات کلیدی بهتری نسبت به نسل قبل برخوردار است.

بازتاب-گلکسی زد فولد 6 بخشی از خانواده گلکسی زد بوده که نسبت به نسل قبل خود ارتقایی در طراحی و مشخصات پیدا کرد. سامسونگ در نسل جدید سعی کرده نمایشگر را با لولای بهتری همراه سازد تا بتواند عملکرد بهتری در تا شدن از خود نشان دهد.

در سوی دیگر سخت افزار قدرتمندتری نسبت به نسل قبل دارد که تجربه کاربری بهتری رقم زده و می‌تواند برای گیمینگ هم توصیه شود. به هر حال ویژگی‌های مطلوبی در این مدل قابل مشاهده است که می‌تواند نیاز مخاطب خود را جلب کند.

در ادامه به چهار ویژگی بزرگ این گوشی تاشو می‌پردازیم.

نمایشگری با پنل Dynamic LTPO AMOLED 2X

چهار ویژگی بزرگ گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

یکی از بهترین برندهای گوشی در داشتن پنل نمایشگر پروضوح و باکیفیت، چیزی نیست جز سامسونگ. این برند در محصول جدید تاشو خود پنل Dynamic LTPO AMOLED 2X را به کار گرفت که نه تنها رنگ‌ها را غنی نشان می‌دهد، بلکه نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد که موجب نمایش نرم محتوا می‌شود. این پنل شدت روشنایی 2600 نیت داشته که چشم نواز است و سطح روشنایی بالایی دارد. همچنین باید بیان داشت که گوشی از نمایشگری با تراکم پیکسلی 374ppi بهره می‌برد و در مجموع با گوشی برجسته در بخش صفحه نمایش رو به رو هستیم.

نکته برجسته وجود پوشش محافظ Corning Gorilla Glass Victus 2 است که دوام نمایشگر را افزایش می‌دهد.

سخت افزار قوی

سامسونگ در این مدل چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 اورکلاک شده را به کار گرفته که یک چیپ 4 نانومتری است. این چیپ دارای تراشه گرافیکی Adreno 750 است و می‌تواند در کنار چیپ اصلی عملکرد بالایی از خود نشان دهد. چیپست با 12 گیگ رم و 256 گیگ تا 1 ترابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. محصول کره‌ای از سخت افزار بسیار توانمندی برخوردار بوده که در زمینه گیمینگ و مالتی مدیا به سادگی می‌تواند از پس وظایف سنگین بربیاید و نیاز مخاطب را برآورده سازد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر

چهار ویژگی بزرگ گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

یکی از موارد مهم در گلکسی زد فولد 6 وجود دوربین زیر نمایشگر است. یک حسگر 4 مگاپیکسل 26 میلیمتری با دیافراگم f/1.8 که می‌تواند تصویربرداری مطلوب و مناسبی داشته باشد. البته یک دوربین کاور 10 مگاپیکسل هم برای نمایشگر بیرونی تلفن هوشمند تعبیه شد. گلکسی زد فولد 6 گوشی هوشمند پرچمدار تاشویی بوده که می‌تواند عملکرد بالایی در بخش دوربین از خود نشان دهد.

گلکسی زد فولد 6 یک مدل برجسته بوده که می‌تواند توانایی بالایی در بخش دوربین از خود نشان دهد اما نسبت به نسل قبلی برتر نیست.

داشتن هوش مصنوعی

از آنجایی که گلکسی زد فولد 6 به رابط کاربری One UI 6.1.1 مجهز است که تحت سیستم عامل اندروید 14 می‌باشد، به قابلیت هوش مصنوعی گلکسی AI مجهز است. بنابراین می‌توان از قابلیت‌های هوشمندانه آن استفاده کرد و لذت برد. البته بیشتر پرچمداران نسل جدید سامسونگ به گلکسی AI با انبوهی از ویژگی‌های هوشمندانه مجهز هستند و گلکسی زد فولد 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این تلفن هوشمند تاشو یک گوشی تمام عیار تاشو تلقی می‌شود که می‌تواند فراتر از انتظار عمل کند و یک گوشی تاشو جذاب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید