چرا گلکسی رینگ یک حلقه جادویی از سامسونگ است

    کد خبر :1079686
چرا گلکسی رینگ یک حلقه جادویی از سامسونگ است

سامسونگ در رویداد پاریس خود چندین محصول رونمایی کرد و یکی از آنها حلقه هوشمند گلکسی رینگ برای ردیابی تناسب اندام بود.

بازتاب-از زمانی که سامسونگ برای اولین بار در Galaxy Unpacked ژانویه 2024 آن را به نمایش گذاشت، همه ما منتظر اطلاعات بیشتر، عمدتاً تاریخ عرضه، لیست کامل ویژگی‌ها و قیمت آن بودیم و اکنون همه چیز دردسترس است.

جدیدترین نوآوری و محصول دیجیتال پوشیدنی سامسونگ در حال حاضر با قیمت 399 دلار / 399 پوند  قابل سفارش است و تاریخ عرضه آن 24 جولای 2024 اعلام شد. تیم شرکت کره‌ای تلاش زیادی کرده تا ابزارهای پوشیدنی خود را با هم یکپارچه کند و در واقع گلکسی رینگ را به صورتی طراحی کرد که به طور کلی در کنار یک ساعت هوشمند گلکسی واچ، ست تناسب اندام کامل تلقی می‌شود.

ما این شانس را داشتیم که با درو بلکارد، معاون مدیریت محصولات موبایل سامسونگ الکترونیکس آمریکا، در یک رویداد گلکسی Unpacked در نیویورک صحبت کنیم و باید بیان داشت که حلقه گلکسی و گلکسی واچ در کنار هم یک ترکیب فوق العاده است و جذاب بسیاری هم دارد.

چرا گلکسی رینگ یک حلقه جادویی از سامسونگ است

گلکسی رینگ با عمرباتری هوشمندانه

بلکارد اظهار داشت:

من دوست ندارم با ساعت بخوابم، اما با حلقه خوابیدن بسیار راحت است. این موضوع رایج افرادی بوده که معیارهای خواب را می‌خواهند، اما استفاده از ساعت هوشمند را در طول شب روی مچ خود راحت نمی‌دانند. به علاوه، همیشه این احتمال وجود دارد که شما را بیدار کند.

با این حال، شاید حتی مهم‌تر از آن، مزیت عمر باتری است که بلکارد توضیح داد:

اگر این دو را با هم بپوشید، دستگاه‌ها می‌توانند به طور هوشمندانه تعیین کنند که از کدام سنسورها در حلقه استفاده کنند تا مقداری از مصرف انرژی را جبران کنند. بنابراین اگر هر دو را به طور همزمان بپوشید، ممکن است عمر باتری بیشتری از رینگ دریافت کنید.

این یک پیروزی بزرگ بالقوه بوده و سامسونگ اشاره کرده که می‌توانید تا 30 درصد در مصرف انرژی گلکسی رینگ یا ساعت صرفه‌جویی کنید، زیرا تصمیم می‌گیرد به کدام سنسور نیاز دارد و کدام دستگاه دقیق‌تر است. بلکارد اضافه کرد که از آنجایی که چندین بار از حسگرهای بالقوه روی مچ دست و انگشت خود مطالعه کردید:

 هوش روی دستگاه می‌تواند تعیین کند که چگونه این خوانش‌ها را متعادل کنید و شمارش دقیق گام‌ها، ضربان قلب و موارد دیگر را به شما ارائه دهد.

سطح هوش بین هر دو دستگاه قابل توجه است و تجربیات منحصر به فردی ایجاد می‌کند. ما آنها را در حین انجام عملی آزمایش خواهیم کرد، اما با توجه به اینکه سامسونگ ممکن است از حلقه روی ساعت استفاده کند یا بالعکس، می‌تواند یک گام برای دقت باشد.

چرا گلکسی رینگ یک حلقه جادویی از سامسونگ است

این فرد همچنین از ورود منحصر به فرد سامسونگ به فضای حلقه‌های هوشمند صحبت می‌کند، زیرا آنها پیشتر تجربه استفاده از دستگاه‌های پوشیدنی را دارند. آنها انتظار دارند که برخی از افراد یک گلکسی رینگ را با یک ساعت هوشمند موجود یا به طور بالقوه Galaxy Watch 7 یا Ultra همراه کنند و می‌خواهند یک تجربه قانع‌کننده ارائه دهند. بین سطح بالاتر وعده داده شده از دقت برای معیارهای خاص و تا 30 درصد عمر باتری بهتر، سامسونگ امیدوار است این دو دلیل اضافی برای انتخاب گلکسی رینگ نسبت به رقبایی مانند حلقه Oura یا Ultrahuman باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید