چرا نباید آیفون 16 خرید و منتظر آیفون 17 بود

    کد خبر :1091686
چرا نباید آیفون 16 خرید و منتظر آیفون 17 بود

اپل هر سال زمانی که مدل جدیدی را برای سری آیفون عرضه می‌کند، چندین تکرار جدید را به ارمغان می‌آورد. آیفون 16 حتی قبل از اینکه به نمایش گذاشته شود، مدت‌هاست آشکار شده است.

بازتاب با عرضه سری جدید، ما متوجه تغییراتی شدیم که این بار به وجود آمده است، به خصوص با توجه به اینکه اپل Intelligence اکنون بخشی جدایی ناپذیر است. در حالی که این شرکت سری جدیدی را عرضه کرده، توسعه سایر مدل‌های آینده ادامه دارد و مانند سایر محصولات این شرکت، مدل‌های آیفون نیز از افشاگری در امان نیستند و اطلاعاتی را قبل از عرضه ارائه می‌دهند. گفته می‌شود که سری آیفون 17 برای کسانی که هنوز تصمیم می‌گیرند مدتی صبر کنند یا به سراغ مدل جدید بروند، با ارتقاهای بزرگ‌تری همراه است.

ویژگی‌های شایعه شده سری آیفون 17 ما را بیشتر به آن سوق می دهد

آیفون 16 اخیرا رونمایی شد، اما بسیاری از کاربران هنوز در فکر این هستند که آیا سری جدید را خریداری کنند یا منتظر سری آیفون 17 باشند که نوید ارتقای بزرگ‌تر را می‌دهد. انتظار داریم آیفون 17 در سپتامبر سال آینده به بازار عرضه شود. کسانی که تمایل دارند آیفون 16 امسال را کنار بگذارند، ممکن است لیستی از ویژگی‌های شایعه شده را ارزش انتظار داشته باشند.

 

نمایشگر بزرگتر

در حالی که آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس این بار صفحه نمایش بزرگ‌تری داشتند، به ترتیب 6.27 اینچ و 6.86 اینچ، اپل قصد دارد برای مدل سال آینده آیفون 17 که سایز مدل 16 پرو در 6.27 اینچ خواهد بود، حتی بزرگ‌تر شود. شایعات حاکی از آن است که آیفون 17 پلاس ممکن است با ابعاد اصلاح شده عرضه شود.

نمایشگر پروموشن 120 هرتز

گفته می‌شود اپل در حال کار بر روی توسعه فناوری ProMotion به مدل‌های استاندارد آیفون خود است. در سال 2025، نرخ نوسازی 120 هرتز، که پیشتر برای مدل‌های پرو در نظر گرفته شده بود، برای مدل استاندارد آیفون 17 ارائه می‌شود. این کار تعامل کاربران با تلفن‌هایشان را به شدت بهبود بخشیده، زیرا اسکرول نرم‌تر و لمس پاسخگوتر خواهد بود.

چرا نباید آیفون 16 خرید و منتظر آیفون 17 بود

تراشه Wi-Fi 7 طراحی شده توسط اپل

همچنین انتظار می‌رود که برای اولین بار، تراشه Wi-Fi 7 طراحی شده توسط اپل در مدل‌های 2025 پرو ارائه شود و این نوع پشتیبانی، سرعت انتقال داده‌ها را سریع‌تر، کاهش تأخیر، پشتیبانی همزمان چند باند و ثبات در اتصال بهبود یافته را ارائه می‌دهد.

تنظیمات دوربین بهبود یافته

گفته می‌شود که آیفون 17 پرو مکس اولین آیفونی است که دارای طرح‌بندی دوربین عقب است که همه لنزهای 48 مگاپیکسلی دارد. با توجه به وضوح بالاتر، دوربین برای ثبت جزئیات بیشتر مجهزتر خواهد بود. گفته می‌شود که تنظیمات دوربین بهینه‌سازی می‌شود تا به هدست ویژن پرو اپل نیز تعمیم یابد.

افزایش حافظه رم

در حالی که گمانه زنی‌های متناقضی در مورد این جنبه توسط تحلیلگران وجود دارد، ما می‌دانیم که حداقل یکی از مدل‌ها دارای ظرفیت رم تا 12 گیگابایت افزایش یافته است. با توجه به اینکه مدل‌های آیفون 16 همه با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شوند، این یک جهش بزرگ است و عملکرد آیفون و توانایی آن در انجام چند کار را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

جزیره پویا باریکتر

آیفون 17 پرو مکس قرار است با جزیره دینامیک باریک‌تری عرضه شود. این امر با استفاده از فناوری فلزات کوچک‌تر امکان پذیر شده که امکان کوچک کردن فضای مورد نیاز برای سیستم Face ID را فراهم می‌کند.

آیفون 17 ایر

جالب ترین حدس و گمان در مورد عرضه یک مدل جدید آیفون 17 با طراحی باریک‌تر به نام “iPhone 17 Air” است. گفته می‌شود صفحه نمایش 6.5 اینچی و طراحی کاملاً اصلاح شده دارد و بدنه آن آلومینیومی خواهد بود. گفته می‌شود که عملکرد بهتری نسبت به تراشه A19 همراه با مودم 5G طراحی شده توسط اپل دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید